کسر ضرر و زیان لغو اردوی امارات از قرارداد نکونام | هشتگ اخراج خطیر در پیج وزیر ورزش!



نکونام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

روزنامه گل نوشت: لغو شدن دقیقه نودی اردوی استقلال در امارات با تصمیم جواد نکونام ضرر و زیان چند میلیاردی به این باشگاه زده است. از أنجا که استقلال شرکتی دولتی و بورسی است این ضرر و زیان توسط نهاد های ذی ربط بررسی و رسیدگی شد.

 

در این رابطه خبر می رسد که با تایید سازمان خصوصی سازی، باشگاه استقلال قصد دارد در اقدامی که جنجال برانگیز خواهد شد این مبلغ میلیاردی را از قرارداد جواد نکونام کسر کند. در واقع باشگاه به دلیل مخالفت نکونام با برپایی اردو در دقیقه نود، سرمربی تیم را مقصر می داند. این در شرایطی است که جواد هم مدعی است قبلا اعلام کرده بود که فقط در صورت جذب بازیکن جدید راهی اردو خواهند شد و باشگاه بدون ب آورده کردن این موضوع قصد داشت تیم را راهی امارات کند!

 

هشتگ اخراج خطیر در پیج وزیر ورزش!

هواداران استقلال از عملکرد مدیران این باشگاه راضی نیستند.

 

باشگاه استقلال در چند وقت اخیر درگیر حواشی مختلفی بوده و درگیری و اختلاف علی خطیر و جواد نکونام جنجال بزرگی به راه انداخته است. در این بین هواداران استقلال هم به شدت از اتفاقات اخیر ناراضی هستند و این موضوع حتی به صفحه وزیر ورزش هم کشیده شده است.

 

اخیرا هواداران ناراضی استقلال با هشتگ‌هایی در صفحه اینستاگرام کیومرث هاشمی خواستار برکناری علی خطیر ایجاد تغییرات در مدیریت استقلال هستند.

 

خطیر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------