ورود وزارت ورزش به اختلاف بین خطیر و نکونام/ خطیر فعلا در استقلال ماندنی است



خطیر و نکونام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
معاون وزارت ورزش و جوانان از ورود این وزارتخانه به ماجرای اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی استقلال خبر داد.

به گزارش تسنیم، شروین اسبقیان در پایان مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی در جمع خبرنگاران گفت: مجمع خوبی بود و دغدغه‌ها مطرح شد. برای ما رشته‌های پایه و پرمدال در اولویت هستند و تیراندازی هم باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

وی درباره بودجه فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: کلیات پرداخت شده بین 60 تا 70 درصد است. البته فدراسیون‌هایی که کسب سهمیه می‌کنند و یا کرده‌اند، در اولویت هستند و تلاش می‌کنیم آنها را صد درصد برسانیم.

 

اسبقیان راجع به پاداش ورزشکاران المپیکی تصریح کرد: در حال بررسی هستیم که به‌زودی برای ایجاد انگیزه اعلام کنیم.

 

وی در مورد ادامه فعالیت یا جدایی حسن طباطبایی از فدراسیون کاراته پس از انتصاب او به‌عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: او عضو هیئت رئیسه است و بر اساس قوانین باید تغییراتی صورت بگیرد.

 

وی درباره اختلاف میان علی خطیر مدیرعامل و جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: وزارت ورزش همواره توصیه می‌کند که افراد از اختلافات بپرهیزیم. به هر حال این موضوعات حل و فصل می‌شوند. همه باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس و استقلال مورد حمایت معنوی ما هستند و تلاش می‌کنیم ورود کنیم تا اختلافات برطرف شود. البته اینها بحث‌های سلیقه‌ای است.

 

هیات مدیره باشگاه استقلال امروز تشکیل جلسه داد

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار شد.

 

مدیران استقلال در جلسه امروز به بحث و تبادل نظر درمورد بدهی این باشگاه به بانک شهر و بازپرداخت 2 وام اخذ شده در گذشته، پرداختند.

 

همچنین در این جلسه راهکارهای نجات ورزشگاه مرغوبکار مورد بررسی قرار گرفتند.

 

قرار است باشگاه استقلال برای این موضوع، اسپانسر جدیدی پیدا و بدهی سنگین خود به این بانک را پرداخت کند.

 

خطیر فعلا ماندنی است
خبرورزشی نوشت: تغییر مدیریت در استقلال فعلا منتفی است.

 

علیرغم اختلاف های موجود میان مدیر عامل و سرمربی استقلال قرار بر تغییرات در مدیریت استقلال نیست و این باشگاه فعلا دستخوش تغییرات نخواهد شد.

 

طبق اخبار دریافتی خبرنگار خبرورزشی به دلیل این که در سال جدید باشگاه ها برای گرفتن مجوز حرفه ای نیاز به خصوصی سازی دارند، وزارت ورزش طی یکی دو ماه باقی مانده دست به تغییرات نخواهد زد و از این رو تا خصوصی سازی استقلال که در فروردین ماه باید انجام شود، خطیر در این باشگاه خواهد ماند.

 

با این شرایط فعلا مدیریت و کادر فنی استقلال نیاز به تعامل دارند که اگر این اتفاق رقم بخورد می تواند به صدرنشینی استقلال هم بیشتر کمک کند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------