فرشید اسماعیلی به پیکان پیوست/ جلسه میرزایی با نکونام درباره ادامه همکاری



فرشید اسماعیلی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران پس از توافق با مسئولان این باشگاه، از جمع سرخپوشان مازندران جدا شد و عضویت تیم پیکان درآمد.

به گزارش تسنیم به نقل از رسانه باشگاه نساجی مازندران، طی توافقی بین باشگاه‌های نساجی و پیکان و فرشید اسماعیلی، مقرر شد این بازیکن راهی تیم پیکان شود. در توافقی که بین مدیرعامل دو باشگاه و اسماعیلی صورت گرفت، این بازیکن به‌صورت توافقی جدا شد و به پیکان پیوست.

 

گفتنی است با توجه به شرایط قراردادی، اسماعیلی با بازگرداندن تمام دریافتی خود تا نیم‌فصل، شرایط جدایی خود را هموار کرد و از جمع بازیکنان نساجی جدا شد.

 

***

 

جلسه هافبک استقلال با نکونام درباره ادامه همکاری

روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه کادر فنی تیم فوتبال استقلال رضا میرزایی هافبک این تیم را کنار گذاشته است.

 

رضا میرزایی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

جواد نکونام پس از دیدار با صنعت نفت آبادان در نشست خبری درباره وضعیت میرزایی گفته بود: «این بازیکن هنوز شرایط بازی پیدا نکرده است تا ما بتوانیم تصمیم‌گیری کنیم. اگر بتواند زود به تیم اضافه شود شاید از او استفاده کنیم و اگر این اتفاق نیفتد به‌صورت قرضی یا دائمی انتقال پیدا می‌کند».

 

بعد از طرح این اظهارنظر میرزایی جلسه‌ای را با نکونام برگزار کرد و قرار شد که او به تمریناتش ادامه دهد تا اگر آمادگی‌ بازی کردن را پیدا کرد، به لیست استقلال اضافه شود. البته در صورتی که میرزایی به لیست تیم اضافه شود، آبی‌ها باید نام یک بازیکن را از فهرست خود خارج کنند در غیر این‌صورت او نمی‌تواند برای این تیم بازی کند.

 

میرزایی از فردا در تمرینات آبی‌پوشان شرکت خواهد کرد. این بازیکن فصل گذشته از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و چندین ماه دور از میادین بوده است.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------