شکست غیرمنتظره بایرن مونیخ مقابل بوخوم در دیداری پرحاشیه/ برد منچستریونایتد برابر حریف پایین جدولی



دیدار بایرن و بوخوم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پرافتخارترین تیم بوندس‌لیگا، هفته بیست‌و‌دوم این رقابت‌ها در فصل جاری را با یک شکست خارج از خانه غیرمنتظره پشت سر گذاشت.

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌دوم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ از ساعت 20 به وقت تهران میهمان بوخوم بود و این بازی را با نتیجه 3 بر 2 به میزبانش واگذار کرد.

 

در این بازی که اعتراض و آشوب هواداران دو بار منجر به توقف مسابقه شد(یک بار در نیمه نخست و بار دیگر در نیمه دوم)، بایرن مونیخ با گلزنی جمال موسیالا در دقیقه 14 پیش افتاد اما بوخوم گل‌ خورده را توسط تاکوما آسانو در دقیقه 38 پاسخ داد و یک دقیقه مانده به پایان نیمه نخست هم کاون اشلوتربک گل دوم را برای میزبان به ثمر رساند.

 

با اخراج دایو اوپامکانو، کار بایرن مونیخ برای جبران گل خورده سخت شد و گل شدن پنالتی حاصل از خطای این مدافع فرانسوی در دقیقه 79 توسط کوین اشتوگر کار تیم توماس توخل را حتی سخت‌تر از قبل کرد. در دقیقه 4+90 هری کین مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ دومین گل این تیم را به ثمر رساند اما در نهایت بایرن مونیخ برای چهارمین بار در این فصل تن به شکست داد و این نتیجه سبب شد که فاصله‌اش با بایرلورکوزن صدرنشین به 8 امتیاز افزایش افزایش پیدا کند.

 

این چهارمین باخت پی در پی بایرن مونیخ در تمامی رقابت‌ها پس از شکست خانگی مقابل مونشن‌گلادباخ  و بایرلورکوزن در بوندس‌لیگا و باخت برابر لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا بود.

 

***

 

پیروزی منچستریونایتد در خانه حریف پایین جدولی

شیاطین سرخ با یک پیروزی خارج از خانه فاصله خود را با بالانشینان جدول رده‌بندی لیگ برتر کاهش دادند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

در ادامه بازی‌‌های هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) 2 دیدار برگزار شد که در بازی دوم از ساعت 20 به وقت تهران، تیم فوتبال منچستریونایتد میزبان خود لوتون تاون را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

 

هر دو گل شیاطین سرخ در این بازی توسط راسموس هویلون در دقایق یک و 7 به ثمر رسید و گل تیم لوتون‌ تاون هم در دقیقه 14 توسط کارلتون موریس رقم خورد.

 

منچستریونایتد اگرچه همچنان در رده ششم جدول قرار دارد اما با این نتیجه 44 امتیازی شد و فاصله‌اش را با تاتنهام رده پنجمی به 3 امتیاز کاهش داد. این در حالیست که استون‌ویلا با 49 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

 

سه رده بالای جدول هم در اختیار به ترتیب، لیورپول 57 امتیازی، آرسنال 55 امتیازی و منچسترسیتی 53 امتیازی (با یک بازی کمتر) است.

 

در بازی دیگر امروز لیگ برتر جزیره برایتون موفق شد میزبانش شفیلدیونایتد را با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------