پسر مالدینی کامبک میلان را خراب کرد/ فرصت‌سوزی روسونری در مونتزا



دیدار میلان و مونتزا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
روسونری در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتبال مونتزا تن به باخت و فرصتی ایده‌ال برای صعود یک پله‌ای در جدول رده‌بندی سری A را از دست داد.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی هفته بیست‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم فوتبال میلان در خانه مونتزا به میدان رفت و این بازی را با نتیجه 4 بر 2 به میزبانش واگذار کرد.

 

مونتزا با گلزنی متئو پسینا در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی پیش افتاد و شش دقیقه بعد در وقت‌های تلف‌ شده، دنی موتا اختلاف را دو برابر کرد.

 

میلان در نیمه دوم با وجود 10 نفره شدنش با اخراج لوکا یوویچ در دقیقه 53 به بازی برگشت و با گلزنی اولیویه ژیرو در دقیقه 65 و کریستین پولیسیچ در دقیقه 88 کار را به تساوی کشاند هرچند امیدش به کسب امتیاز از این بازی دو دقیقه بعد برباد رفت، چرا که وارن بوندو با پاسی از دنیل مالدینی (پسر پائولو مالدینی) گل سوم مونتزا را به ثمر رساند.

 

میلان بعد از دریافت این گل نه تنها دیگر نتوانست به بازی برگردد بلکه در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده، گلی دیگر هم دریافت کرد و تسلیم شد. این گل را لورنزو کولومبو به ثمر رساند.

 

به این ترتیب شاگردان استفانو پیولی که با کسب پیروزی در این بازی می‌توانستند جای یوونتوس را در رده دوم جدول بگیرند، 52 امتیازی و در رده سوم جدول ماندند. این در حالی است که اینتر 63 امتیازی با یک بازی کمتر صدرنشین است و یووه با 54 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------