صدرنشینی ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی با شکست تاهیتی/ تقابل با امارات در یک چهارم نهایی



جام جهانی فوتبال ساحلی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با پیروزی مقابل تاهیتی به عنوان درنشین گروه B به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در گروه B جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) برای تعیین صدرنشین گروه، به مصاف تاهیتی رفت و توانست این تیم را با نتیجه 5 بر 3 شکست دهد.

 

نتیجه این دیدار در 12 دقیقه  اول با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت و در وقت دوم، تاهیتی با زدن 2 گل، پیش افتاد اما در ثانیه‌های پایانی این نیمه حمید بهزاد‌پور  با زدن گل اول ما، اختلاف را به یک گل رساند. در وقت سوم هم ایران پس از گذشته 4 دقیقه توانست توسط سیدمهدی میرجلیلی گل تساوی را به ثمر برساند، این پایان کار برای شاگردان علی نادری نبود و حمید بهزادپور شب خوبش را کامل کرد و با زدن یک شوت دیگر گل دوم خود و سوم ایران را به ثمر رساند.

 

دو دقیقه پس از گل سوم، موحد محمدپور فرصت گلزنی داشت و ضربه سر این بازیکن با دخالت بازیکن تاهیتی تبدیل به گل چهارم ایران شد و محمدعلی مختاری هم گل پنجم را در 2 دقیقه پایانی وقت سوم به ثمر رساند تا ایران با این پیروزی شیرین، صدرنشین گروه B  شد و در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم دوم A یعنی امارات (میزبان مسابقات) برود. تاهیتی هم به عنوان تیم باید با ایتالیا بازی کند.

 

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دو بازی اول هم اسپانیا و آرژانتین را شکست داده بود و با 7 امتیاز در صدر گروه B قرار گرفت و تاهیتی هم با 6 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت. آرژانتین و اسپانیا هم با 3 و بدون امتیاز در رتبه های سوم و چهارم قرار گرفتند.

 

نتایج سایر دیدارهای امروز به شرح زیر است:

مصر 5 - آمریکا 4

آرژانتین 5 - اسپانیا 4

ایتالیا صفر (1) - امارات صفر (3)

 

با توجه به پیروزی امارات در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا، هر دو تیم 6 امتیازی شدند، اما ایتالیا به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین گروه A شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------