آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

«کسری طاهری» مهاجم تیم ملی زیر 17 سال به روبین کازان روسیه پیوست/ حامدی‌فر در استقلال ماندنی شد



کسری طاهری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
طاهری چهارمین ایرانی روبین کازان پس از سردار آزمون، رضا شکاری و علیرضا حقیقی است.

به گزارش همشهری آنلاین، کسری طاهری به عنوان یکی از ستاره‌های تیم زیر ۱۷ سال فوتبال ایران در جام جهانی جوانان با عملکرد درخشان خود مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار گرفت و حالا کسری طاهری متولد ۱۳۸۵، مهاجم بااستعداد از دیار یاسوج که در حال حاضر بازیکن تیم فوتبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان و بازیکن تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران است که در در چهار بازی جام جهانی زیر 17 سال، دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد راهی روبین کازان روسیه شد.

 

این فوتبالیست ۱۷ساله در مجموع در ۱۵ بازی در تیم ملی ایران شش گل زد و چهار پاس گل را هم برای هم‌تیمی‌هایش تدارک دید. طاهری در سن ۱۱ سالگی برای شرکت در تست تیم سپاهان به اصفهان آمد و پس از گذشته یک هفته از تست‌گیری، توانست نظر استعدادیابان را به خود جلب کند و عضو این باشگاه بزرگ شد. او در حال حاضر ۶ سال است که بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان شده و این انتقال او را در مسیر الگوی خود سردار آزمون قرار داد و حال کسری طاهری به عنوان جوان‌ترین لژیونر فوتبال ایران شناخته می‌شود.

 

کسری طاهری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

او پیش‌تر با پیشنهاد زسکا روبرو شده بود اما پس از تکذیب این انتقال، روبین کازان باشگاه سابق رضا شکاری، علیرضا حقیقی و سردار آزمون برای جذب او پیشقدم شد و حالا این انتقال به صورت رسمی اعلام شد تا او به عنوان یک چهره جوان راهی روسیه شود و این انتقال شبیه به انتقال سردار آزمون در هفده سالگی به روبین کازان است.


سردار آزمون زمانی که ۱۵ سال سن داشت به جوانان سپاهان پیوست. درحالی‌که آزمون در سفرهای تدارکاتی سپاهان در ترکیه حضور پیدا کرده بود، اما بازی رسمی برای این باشگاه انجام نداد ولی در جشن قهرمانی سپاهان در لیگ برتر ایران در فصل ۹۱–۱۳۹۰ حضور پیدا کرد.


در طول فصل ۹۲–۱۳۹۱، به لطف نمایش عالی آزمون در تیم جوانان ایران، سردار مورد توجه چند باشگاه اروپایی، از جمله روبین کازان قرار گرفت. آزمون زمانی که اواخر همان سال در سن ۱۷ سالگی به روبین کازان پیوست، جوان‌ترین لژیونر ایران شد.

 

ستاره سپاهان با مبلغی نجومی به روسیه رفت

محمد قربانی هافبک تیم فوتبال سپاهان با قراردادی ۳/۵ ساله به تیم اورنبورگ روسیه پیوست. 

 

ارزش قرارداد قربانی بیش از یک میلیون یورو است که مبلغی قابل توجه تلقی می‌شود.

 

همچنین از قرارداد بعدی قربانی هم نزدیک به ۳۰ درصد به باشگاه سپاهان می‌رسد. 

 

تیم اورنبورگ به نوعی تیم دوم زنیت سن پترزبورگ به شمار می‌رود و در جدول شانزده تیمی لیگ روسیه در رده چهاردهم است.

 

این انتقال بعد از قرارداد خواهرخواندگی باشگاه سپاهان با باشگاه زنیت سن پترزبورگ روسیه انجام شد.

 

حسین‌نژاد هم می‌رود

بعد از رسمی‌ شدن انتقال محمد قربانی به تیم رده چهارمی اورنبورگ در لیگ برتر روسیه هواداران سپاهان باید خود را آماده جدایی یکی دیگر از ستارگان این فصل خود کنند. 

 

محمدجواد حسین‌نژاد که از بازی سپاهان در برابر ذوب آهن خودش را در دل ژوزه مورایس و هواداران سپاهان جا کرد به زودی راهی لیگ روسیه و تیم زنیت روسیه می‌شود. اگر این انتقال رسمی شود حسین‌نژاد بعد از محمد محبی، محمد قربانی و کسری طاهری به چهارمین ایرانی شاغل در لیگ روسیه بدل می‌شود. این خبری است که محمد حسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر داده است.

 

حسین‌نژاد که در آخرین لحظه از لیست تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خط خورد با حضور در تیم زنیت به هشتمین بازیکنی از فوتبال ایران لقب می‌گیرد که فرصت بازی در لیگ برتر روسیه و به طور کلی حضور در یک تیم روس را پیدا می‌کند.  

 

گفته می‌شود پیشنهاد باشگاه زنیت که پیش از این سابقه همکاری با سردار آزمون را داشته به سپاهانی برای جذب حسین‌نژاد مبلغی میان 1 تا 1/5 میلیون یورو می‌باشد. 

 

حسین‌نژاد 20 ساله که بدون تردید پدیده این فصل رقابت‌های لیگ برتر بوده است جمعا در رقابت‌های مختلف برای طلایی‌پوشان اصفهانی در 18 مسابقه به میدان رفته است و آمار 2 گل و 3 پاس گل را از خود برجای گذاشته است. 

 

***

 

حامدی‌فر تخفیف داد و در جمع آبی‌ها ماندنی شد

امید حامدی‌فر پس از جسله عصر دیروز با علی خطیر در جمع آبی‌پوشان ماندنی شد.

 

حامدی فر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا، امید حامدی‌فر، هافبک استقلال که به دلیل عدم اصلاح قراردادش در تمرینات روزهای گذشته شرکت نکرده بود، پس از جلسه عصر دیروز با مدیرعامل آبی‌ها و پس از اصلاح قرارداد ماندنی شد.

 

در ابتدای فصل قرارداد ۸/۵ میلیاردی این بازیکن به دلیل قوانین سقف بودجه با کاهشی چشمگیر و با مبلغ یک میلیارد ثبت شده بود و قرار بود در صورت رضایت سرمربی آبی‌ها از عملکرد حامدی‌فر در نیم‌فصل قرارداد این بازیکن اصلاح شود.

 

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان حامدی‌فر ۲/۵ میلیارد به آبی‌پوشان تخفیف داد تا با قراردادی ۶ میلیاردی تا پایان فصل در جمع استقلالی‌ها ماندنی شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------