کنعانی‌زادگان به یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد



کنعانی‌زادگان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران صادر کرد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و از سوی حسین کنعانی زادگان، بازیکن پرسپولیس، تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه رخ داد.

 

او به یک جلسه از همراهی تیمش به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید دو میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

 

باشگاه آلومینیوم اراک نیز به دلیل پرتاب تارنجک و عدم کنترل جمعیت و تماشاگرانش به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در مسابقات رسمی که به مدت شش‌ماه تعلیق می‌شود، محکوم شد و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

 

 ***

 

تفاوت برخورد با عبدالکریم و کنعانی‌زادگان، فاصله فوتبال وطنی با قهرمان آسیا

فارس نوشت: کمیته انضباطی با صدور حکمی عجیب بازهم نشان داد اهل مماشات با سریال تخلفات بازیکن تیم ملی است.

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز حکم خود را در مورد درگیری حسین کنعانی‌زادگان پس از بازی با آلومینیوم اراک صادر کرد و براین اساس او به خاطر لگدپراکنی به سمت هواداران به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی محکوم شد که البته این مبلغ نیز قابل تجدید نظر است!

 

جدا از اینکه هیات فوتبال میزبان و باشگاه آلومینیوم اراک موظف بودند پس از این مسابقه شرایط را برای ورود اعضای تیم پرسپولیس به داخل اتوبوس این تیم با خالی کردن آن محوطه از هواداران تسهیل می‌کردند، به حکمی که کمیته انضباطی برای مدافع ملی‌پوش پرسپولیس صادر کرده فقط می‌توان یک لبخند تلخ زد.

 

باید از مسئولان این کمیته که به مصلحت اندیشی در فوتبال کشور معروف شده و بسیاری از احکامشان مورد انتقاد فراوان قرار می‌گیرد، پرسید آیا محرومیت‌ ۲ جلسه‌ای کنعانی‌زادگان به دلیل تخلفی که در جریان اردوی تیم ملی انجام داد و سوژه هواداران برای کنایه زدن به این بازیکن در پایان بازی با آلومینیوم کافی بود که اکنون به دلیل حمله به طرفداران باید محکومیتی کمتر از آن برایش در نظر گرفته شود؟

 

این بازیکن از مرز ۵۰ بازی ملی هم رد شده اما هر لحظه احتمال دارد یک رفتار غیرحرفه‌ای جدید از خود نشان بدهد. سریال تخلفات و حواشی کنعانی‌زادگان هر لحظه تکرار می‌شود اما به دلیل مماشات مسئولان باز هم احتمال نمایش قسمت جدیدی از آن وجود دارد.

 

همین امروز کمیته انضباطی AFC محمد دانشگر را به دلیل تکل خشن روی بازیکن الهلال و اخراج در بازی با این تیم ۲ جلسه محروم کرد اما مدافع تیم ملی کشورمان با انواع و اقسام حاشیه‌های ریز و درشت با محرومیت تعلیقی یک جلسه‌ای مواجه می‌شود.

 

در حال حاضر کنعانی‌زادگان با بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ آسیا یعنی عبدالکریم حسن هم تیمی است.بازیکنی که به دلیل پاسخ به یک کامنت هوادار تیم ملی قطر پس از جام جهانی ۲۰۲۲ با این مضمون "مگر جنگ است، آرام باش" از حضور در تیم ملی این کشور محروم و به لیگ کویت تبعید شد تا در نهایت سر از پرسپولیس درآورد.وقتی تیم ملی ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌ها مغلوب قطر شد، همه از لحاظ مسائل فنی و مدیریتی به این شکست تلخ نگاه کردند اما مورد کنعانی‌زادگان و حسن نشان می‌دهد فوتبال ایران چه اختلاف عمیقی با عنابی‌ها دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------