حضور کاروان سپاهان در رختکن النصر | رونالدو: قرمه‌سبزی برایم می‌آوردید!



کاروان سپاهان در رختکن سپاهان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فوق ستاره پرتغالی با ژوزه مورایس و دیگر هم تیمی‌های سابق پرتغالی‌اش در سپاهان دیدار صمیمانه‌ای داشت.

به گزارش ورزش سه، سپاهان برای زنده ماندن در لیگ قهرمانان آسیا باید امشب کینگدام آرنا را به آتش بکشد و با انجام مأموریتی غیرممکن، با اختلاف دو گل و یا بیشتر از سد الهلال قدرتمند بگذرد تا بتواند راهی دور بعدی مسابقات شود.

 

سپاهانی‌ها برای تمرکز بیشتر روی این مسابقه، دو روز پیش از برگزاری این دیدار عازم ریاض شدند و دو جلسه تمرینی را نیز در این شهر برگزار کردند اما برگزاری مسابقه دیگر تیم بزرگ پایتخت عربستان فرصتی شد تا مربیان پرتغالی سپاهان با یکی از بزرگترین چهره‌های تاریخ فوتبال دیدار کنند.

 

النصر شب گذشته و با فاصله کمی از محل اسکان تیم سپاهان، مسابقه برگشت خود در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را در استادیوم الاول پارک برابر الفیحاء برگزار کرد. این دیدار بهانه‌ای شد تا کریستیانو رونالدو از مربی و هم تیمی‌های سابقش برای تماشای این دیدار دعوت کند.

 

ژوزه مورایس که در زمان حضور ژوزه مورینیو در رئال مادرید به مدت سه سال دستیار هم‌وطنش بود، این فرصت را داشت تا به عنوان دستیار اول آقای خاص، با ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال از جمله کریستیانو رونالدو کار کند و همین زمان طولانی حضور در مادرید، بهانه‌ای برای آشنایی طرفین و رابطه خوب بین آنها شد.

 

کاروان سپاهان در رختکن سپاهان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

علاوه بر این، هوگو آلمیدا، مهاجم سابق وردربرمن و پورتو که اکنون یکی از دستیاران مورایس است، این فرصت را داشت تا در تیم ملی پرتغال نیز با رونالدو هم تیمی باشد و او نیز با حضور در ورزشگاه الاول پارک، با اسطوره دنیای فوتبال دیداری تازه کرد و دو طرف به مرور خاطرات گذشته پرداختند.

 

در جمع پرتغالی‌های کادرفنی سپاهان، یک چهره آشنای دیگر نیز حضور داشت. پائولو سانتوس که مربی دروازه‌بان‌های تیم اصفهانی است، یکی از اعضای تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2006 آلمان بود ولی فرصتی برای حضور در میدان را به دست نیاورد و نیمکت نشین بود. او نیز پس از دیدار با رونالدو، به گرمی مورد استقبال هم تیمی سابقش قرار گرفت.

 

لوئیس کاسترو سرمربی پرتغالی النصر نیز با دیدن هموطنان و همکارانش در سپاهان به گرمی از آنها استقبال کرد و طرفین برای دقایقی به صحبت پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

 

نکته جالب اینکه وقتی رونالدو با فردین فقیهی، مترجم مورایس رو در رو شد، با لحنی آمیخته به شوخی به او گفت که چرا در سفری که از ایران به ریاض داشته، با خود قورمه سبزی نیاورده است. (ظاهرا این غذای ایرانی در سفر کریستیانو به ایران مورد پسند او قرار گرفته است.)

 

به هر شکل سپاهان باید امشب به مصاف رقیب سنتی تیم رونالدو یعنی الهلال برود. قطعا فوق ستاره پرتغالی امیدوار است که مربی و هم تیمی‌های سابقش بتوانند در این دیدار به پیروزی برسند ولی این موضوع امری دشوار است و باید دید که شاگردان مورایس تا چه اندازه در این امر موفق خواهند بود.

 

کاروان سپاهان در رختکن سپاهان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------