آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

توقف استقلال در خانه ملوان با گلزنی تازه وارد ازبکستانی/ فولاد دربی خوزستان را بُرد



هفته هفدهم لیگ بیست و سوم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال استقلال در دیداری خارج از خانه مقابل ملوان بندر انزلی به یک امتیاز بسنده کرد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:15 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران و در هوای بارانی به مصاف ملوان انزلی رفت که با تساوی یک - یک متوقف شد. محمدرضا سلیمانی (65) برای ملوان و جلال‌الدین ماشاریپوف (67) برای استقلال گلزنی کردند.

 

شاگردان جواد نکونام با این تساوی 36 امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول باقی ماندند. شاگردان مهدی تارتار نیز با 28 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کردند.

 

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، میلاد باقری، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی(61 - ابوذر صفرزاده)، محمدرضا بردبار (46 - حسین صادقی)، رضا جعفری(83 - محمد عمری) و محمدرضا سلیمانی(83 - سهیل فداکار).

 

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو (86 - آرمان رمضانی) و جلال‌الدین ماشاریپوف(80 - مهرداد محمدی).

 

داور: علی‌اصغر مومنی

 

نیمه اول

دقیقه 23: امید حامدی‌فر، هافبک استقلال به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

 

دقیقه 26: ملوانی‌ها با توپ‌گیری به سمت دروازه استقلال نزدیک شدند و شوت رضا جعفری را سیدحسین حسینی ناقص دفع کرد تا مدافعان توپ را به کرنر بفرستند.

 

دقیقه 33: ضربه زمینی بلانکو از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

 

دقیقه 40: بلانکو یکبار دیگر صاحب موقعیت شد که ضربه‌اش راهی به دروازه نداشت.

 

دقیقه 45: پاس قطری رافائل سیلوا به صالح حردانی رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه‌اش به سینه حمید فرعباسی دروازه‌بان ملوان برخورد کرد.

 

دقیقه 2+45: پدرام قاضی‌پور با خطا روی صالح حردانی از داور کارت زرد دریافت کرد.

 

دقیقه 3+45: مهدی مهدی‌پور از روی ضربه ایستگاهی توپی ارسال کرد که ضربه سر روزبه چشمی به شکل خطرناکی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

 

نیمه دوم

دقیقه 65: ملوانی‌ها از غافلگیری مدافعان استقلال صاحب توپ شدند و توپ را به محمدرضا سلیمانی رساندند و این بازیکن با بغل پا دروازه حسینی را باز کرد.

 

دقیقه 67:هنوز دو دقیقه از گل ملوان نگذشته بود که ماشاریپوف از روی پاس ابوالفضل جلالی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و توانست در اولین بازی‌اش برای آبی‌پوشان گلزنی کند.

 

دقیقه 70: شوت از راه دور ابوالفضل جلالی از کنار دروازه ملوان به بیرون رفت.

 

دقیقه 71: مجید عیدی مدافع ملوان به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

 

دقیقه 87: پرتاب اوت جلالی به محوطه جریمه ملوان با دخالت آرمان رمضانی به امید حامدی‌فر رسید و  ضربه سر این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد.

 

***

 

ادامه روزهای خوش هوادار با شجاعی/ شمس آذر بازی برده را باخت

تیم فوتبال هوادار از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ادامه دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر، در ورزشگاه پاس قوامین پذیرای شمس آذر قزوین بود و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

 

عیسی مرادی در دقیقه 11 موفق به گلزنی برای شمس آذر شد. یک دقیقه بعد و در شرایطی که تیم قزوینی در باد خوشحالی این گل بود، کریم اسلامی گل تساوی را برای هوادار به ثمر رساند. میزبان در نیمه دوم هم حملات بیشتری روی شاگردان سعید دقیقی ایجاد کرد و در دقایق نخست این نیمه صاحب ضربه پنالتی شد که علیرضا جعفرپور در دقیقه 50 پنالتی امین قاسمی‌نژاد را مهار کرد.

 

حملات هوادار در ادامه مسابقه نتیجه داد و محسن سفید چقایی در دقیقه 65 دروازه شمس آذر را گشود تا هوادار به دومین پیروزی خود در سه هفته اخیر لیگ برتر دست یابد.

 

مسعود شجاعی از زمانی که هدایت هوادار را بر عهده گرفته، در مجموع سه برد و یک تساوی (سه دیدار لیگ برتر و یک مسابقه جام حذفی) کسب کرده است. بنفش‌پوشان تهران با این برتری، 18 امتیازی شدند و به رتبه یازدهم جدول صعود کردند. شمس آذر نیز در نیم‌فصل دوم تنها یک امتیاز گرفته و با 21 امتیاز، در رده نهم ایستاده است.

 

امیر عرب براقی داور این بازی، کریم اسلامی از هوادار و عیسی مرادی و علیرضا جعفرپور از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد.

 

***

 

فولاد دربی خوزستان را بُرد/ صنعت نفت قعرنشین شد

هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری خارج از خانه تیم فولاد خوزستان پیگیری شد.

 

هفته هفدهم لیگ بیست و سوم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در ششمین بازی از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم فولاد با نتیجه 2 بر صفر میزبانش را شکست داد و به پنجمین برد خود در فصل جاری دست یافت.

 

تیم فولاد خوزستان با گلزنی موسی کولیبالی در دقیقه 74 از میزبان خود پیش افتاد و با گلی که مجتبی نجاریان در دقیقه 7+90 به ثمر رساند، اختلاف دو تیم به دو گل رسید.

 

قضاوت این بازی بر عهده روح‌الله شریفی بود که به لوکاس کاندیدو و محمدرضا غبیشاوی از فولاد کارت زرد نشان داد.

 

فولاد با این برد 18 امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت. صنعت نفت نیز با قبول دهمین شکستش در فصل جاری، 11 امتیازی باقی ماند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی، به قعر جدول رده‌بندی سقوط کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------