هاشمی‌نسب: ان‌شاءالله مشکلات خطیر و نکونام حل می‌شود/ نوری: در زمان بدی از استقلال گل خوردیم



هاشمی نسب،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد مشکلات بین جواد نکونام و علی خطیر حل شود.

به گزارش تسنیم، مهدی هاشمی‌نسب پس از تساوی یک - یک تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: هیچ تیمی ملوان را در زمین خودش تا این حد تحت فشار نگذاشته بود. خیلی خوب بازی کردیم ولی موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد. به روزهای آینده امیدواریم تا این نتیجه را جبران کنیم.

 

وی در مورد مشکلات بین علی خطیر، مدیرعامل و جواد نکونام، سرمربی استقلال تصریح کرد: ان‌شاء‌الله حل می‌شود.

 

نوازی: بدشانس بودیم و باید برنده می‌شدیم

محمد نوازی در نشست خبری پس از بازی درباره این دیدار گفت: به دو تیم خسته نباشید می گویم که امروز خیلی خوب فوتبال بازی کردند. ملوان تیمی است که همیشه خوب و ریشه دار بوده است. فکر می کنم تا حالا هیچ تیمی ملوان را در زمین خودش بدین صورت اذیت نکرده باشد.

 

او گفت: آنها یکی از تیم های خوب لیگ هستند که از اول فصل خوب بازی می کنند. از بازیکنان خودمان تشکر می کنم، واقعا سنگ تمام گذاشتند. آنها خیلی خوب تلاش کردند و می توانستیم برنده بازی باشیم. درست است که گل خوردیم ولی توانستیم زود جبران کنیم. ولی باز هم موقعیت هایی در دقایق پایانی داشتیم که به گل تبدیل نشد.

 

نوازی اضافه کرد: شانس با ما یار نبود. فکر می کنم همه چیز خوب بود از جمله داوری. در این شرایط سوت زدن کمی سخت بود ولی فکر می کنم داوری خوب بود. ولی خواهش می کنم برای داوران احترام قائل شویم و قبل از بازی بیانیه ندهیم که داور فلان است و بیسار. بهتر است اجازه دهیم بازی به پایان برسد و سپس درباره داور حرف بزنیم. می توانستیم برنده شویم، ایده آل بازی کردیم و واقعا حیف شد که نتوانستیم سه امتیاز را کسب کردیم و فقط با یک امتیاز انزلی را ترک می کنیم.

 

مربی استقلال درباره اینکه با توجه به دیدارهای سخت پیش رو، صدرنشینی این تیم چقدر ماندگار خواهد بود، گفت: ما تلاشمان را می کنیم و به نظرم تیممان ایده آل بازی کرد. چیزی که مهم است، ما بازی به بازی پیش می رویم. خود آقای نکونام نیز روی این موضوع تأکید دارد. ما می توانستیم امروز سه امتیاز را کسب کنیم ولی بدشانسی آوردیم و یک توپمان نیز به تیر خورد. تلاش می کنیم شرایطمان را حفظ کنیم.

 

نوازی درخصوص دیدار هفته بعد تیمش برابر سپاهان نیز گفت: بازی سختی است. از فردا به دیدار با سپاهان فکر می کنیم و امیدوارم نتیجه لازم را کسب کنیم.

 

زمانیکه یک خبرنگار درخصوص اتفاقات روز گذشته در میکسدزون استادیوم آزادی و بی احترامی به اصحاب رسانه پرسید، نوازی ابتدا در پاسخ گفت که سوالات حاشیه ای جوابی نمی دهد.

 

اما وقتی که این خبرنگار گفت که آیا شما در مورد احترام به رسانه نظری ندارید؟ نوازی در پاسخ گفت: هر کسی باید به طرف مقابلش احترام بگذارد و فرقی ندارد که آن شخص اهل رسانه باشد یا خیر. همه ما در ایران زندگی می کنیم و باید به همدیگر احترام بگذاریم.

 

نکونام در نشست خبری بازی با ملوان شرکت نکرد

جواد نکونام پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در هفته هفدهم لیگ برتر در نشست خبری این مسابقه شرکت نکرد و محمد نوازی به جای او پاسخگوی سؤالات خبرنگاران شد.

 

***

 

تارتار: ما و استقلال پا به پای هم جنگندیم

سرمربی ملوان بندر انزلی گفت: لغزندگی زمین کار را برای هر دو تیم سخت کرد و هر دو تیم پا به پای هم می‌جنگیدند.

 

تارتار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و استقلال که با تساوی یک - یک همراه بود، گفت:  همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. استقلال تیم خوش فیزیک و جنگنده‌ای است. لغزندگی زمین کار را برای هر دو تیم سخت کرد. هر دو تیم پا به پای هم می‌جنگیدند.

 

وی ادامه داد: هم ما چند موقعیت داشتیم و هم استقلال که یکی دو موقعیت خوب بدست آورد که دروازه‌بان ما خوب کار کرد. استقلال سال خوبی را طی می‌کند و تنها یک شکست دارد و روند خوبی را سپری کرده است.

 

تارتار تصریح کرد: در نیمه دوم، شرایط‌مان با تغییرات بهتر شد ولی استقلال پا پس نمی‌کشید. نتیجه مساوی می‌توانست عادلانه باشد. به داشتن این بازیکنان افتخار می‌کنم چون برابر مدعیان پا پس نمی‌کشند. این تیم‌ها از نظر بودجه قابل قیاس با ملوان نیستند. استقلال دو بازیکن خارجی گرفته که یکی مثل سیلوا از عقب سازنده بود و دیگری گل زد که بازیکن با کیفیتی بود. ما هم بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و باید برای بالای جدول بجنگیم. تیمی هستیم که می‌توانیم با تیم‌های بالای جدول بجنگیم. یکبار دیگر از هواداران تشکر می‌کنم و با داشتن آنها از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. خیلی دوست داشتم امشب جشن بگیرند و با پیروزی ورزشگاه را ترک کنند.

 

سرمربی ملوان انزلی در خصوص اینکه برخی‌ اعتقاد دارند تیمش برابر استقلال و پرسپولیس با احتیاط بازی می‌کند، گفت: بحث احتیاط نیست، بحث کیفیت حریفان است. برخی مواقع طوری بازی می‌کنند که ما را به عقب می‌برند. این دو تیم بازیکنان ملی‌پوش و خارجی دارند و برای قهرمانی بسته شده‌اند و درست نیست ما و آنها در یک کفه ترازو قرار بگیریم.  این غیرت بازیکنان ملوان است. شاید بازیکنان ملوان سال آینده در بهترین کیفیت باشند و حتی ترانسفر شوند. به هر حال باید تفاوتی بین ما و آنها باشد. ما زمین تمرین نداریم. پا به پای این دو تیم جنگیدیم. وقتی یک گل جلو می‌افتید یعنی توانایی برنده شدن دارید. مجید عیدی روی گل استقلال لیز خورد و یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم. لیز خوردن بازیکن ما به خاطر زمین بود.

 

تارتار درباره اینکه ملوان همیشه مهاجم کلاسیک در نوک خط حمله‌اش داشته ولی به نظر می‌رسد امروز چنین بازیکنی در این تیم نیست، گفت: برای داشتن بازیکن کلاسیک باید هزینه شود. مگر پرسپولیس و استقلال مهاجم کلاسیک دارند؟ همه در سپاهان جمع شده‌اند که پول داشتند و این بازیکنان را گرفته‌اند. در ایران مهاجم کلاسیک نداریم و باید از خارج بیاورید. مهاجم خارجی استقلال (بلانکو) خیلی کلاسیک و خوب بازی می‌کرد ولی محمدرضا سلیمانی ما کمتر از او نبود و گل زد. رضا جعفری و سیلمانی جزو بهترین مهاجمان ایران هستند ولی باید بیشتر تلاش کنیم تا کیفیت بازیکنان بالاتر برود.

 

وی در واکنش به درگیری روز گذشته شجاع خلیل‌زاده با خبرنگاران در دیدار روز گذشته پرسپولیس و تراکتور تبریز اظهار داشت: در جریان این اتفاق نیستم ولی اهالی رسانه عزیزان ما بوده و روی سر ما قرار دارند. آنها جزیی از این فوتبال هستند و باید همراه‌مان باشند.

 

نوری: در زمان بدی از استقلال گل خوردیم/ عمری و سرلک آماده باشند از وجودشان استفاده می‌کنیم

محمد نوری پس از تساوی یک - یک ملوان و استقلال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوب و سنگینی بود و هواداران هر دو تیم لذت بردند. بازی کیفیت بسیار بالایی داشت و مشاهده کردید که تیم ما هم خیلی قوی است. استقلال نیز تیم خوبی است و خیلی بانظم بازی می‌کرد. فکر می‌کنم نتیجه مساوی عادلانه بود، هر چند ما خیلی زود بعد از گلی که زدیم، در زمان بدی گل خوردیم. اگر یکی دو دقیقه تحمل می‌کردیم، اینگونه نمی‌شد. مدافع راست‌مان لیز خورد و آنها توانستند گل تساوی را بزنند. خوشحالیم که یک امتیاز را گرفتیم و به رتبه چهارم جدول صعود کردیم. حالا تمرکز می‌کنیم که در بازی بعد با دست پر از اهواز برگردیم و دل هواداران را شاد کنیم.

 

وی درباره حضور محمد عمری و میلاد سرلک گفت: کیفیت بازیکنان ما بالاست و مطمئناً سعی می‌کنیم آماده‌ترین نفرات را در زمین قرار بدهیم. عمری و سرلک هفته گذشته دچار سرماخوردگی شدید شدند و شاید فقط یکی دو جلسه تمرین کردند. اگر شرایط آنها خوب باشد و آماده باشند، تارتار از آنها استفاده می‌کند. اینها از بازیکنان خوب کشورمان هستند. در واقع نه تنها اینها، بلکه نفراتی که اضافه شده‌اند و همچنین نفراتی داشتیم، خوب هستند. مطمئناً سعی می‌کنیم بهترین نفرات را وارد زمین کنیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------