ساحلی‌بازان پشت سد برزیل/ رویای فینال محقق نشد



جام جهانی فوتبال ساحلی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در در دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی به مصاف برزیل رفت و در لحظات پایانی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا از رسیدن به فینال این رقابت‌ها بازبماند.

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ در امارات، دو تیم فوتبال ایران و برزیل از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که تیم ملی فوتبال ساحلی آن موفق شده با نتیجه ۳ بر ۲ به برزیل باختند.

 

تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران فردا (یکشنبه) ساعت ۱۷:۳۰ در دیدار رده‌بندی به مصاف برنده دیدار ایتالیا و بلاروس می‌رود.

 

در این دیدار علی میرشکاری و محمد معصومی برای ایران گل زدند و گل‌های برزیل را آلیسون (دو بار) و برندو به ثمر رساند.

 

ایران بازی را خوب شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی توسط علی میرشکاری پیش افتاد. در ادامه این برزیل بود که فشار زیادی به دروازه ایران آورد و حتی یک بار هم تیر دروازه را لرزاند اما واکنش های میرجلیلی و بهزادپور مانع از باز شدن دروازه ایران شد. ایران وقت اول را با احتساب یک بر صفر پیروز شد.

 

در همان ثانیه‌های ابتدایی وقت دوم، محمد معصومی با یک قیچی برگردان استثنایی، گل دوم ایران را به ثمر رساند. در ادامه این برزیل بود که موفق شد با یک ضربه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کند. در ادامه ایران می‌توانست دوباره اختلاف را زیاد کند اما ضربه شیرمحمدی به تیر دروازه برزیل برخورد کرد و به تور نچسبید. وقت دوم با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

 

با آغاز وقت سوم، برزیل برای جبران نتیجه فشار زیادی به روی دروازه ایران آورد و پس از چند حمله خطرناک، آلیسون با ضربه‌ای قیچی برگردان دروازه ایران را در فاصله ۹ دقیقه ۳۰ ثانیه مانده به پایان بازی باز کرد. ملی‌پوشان ایران پس از به تساوی کشیده شدن بازی، چند حمله خطرناک داشت اما تیرک دروازه و واکنش‌های دروازه‌بان برزیل مانع از گل‌زنی ایران شد. با این حال در سه دقیقه پایانی، برزیل صاحب چند موقعیت شد که با واکنش بهزادپور و مدافعان تیم‌ملی مهار شد اما درست ۴۰ ثانیه مانده به پایان بازی، برندو در نزدیکی دروازه ایران صاحب توپ شد و دروازه را باز کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------