رئال مادرید، راموس و یارانش را دست خالی به خانه برگرداند/ برد النصر با گل‌های رونالدو و تالیسکا



مسابقات فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مهمترین نبرد هفته بیست‌و‌ششم لالیگای اسپانیا را رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو از سویا برد.

به گزارش تسنیم، دیدارهای هفته بیست‌و‌ششم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران با انجام یک بازی میان تیم‌های رئال مادرید و سویا ادامه پیدا کرد که این بازی با برتری یک بر صفر میزبان مادریدی همراه شد.

 

در این بازی که اولین بازگشت سرخیو راموس به سانتیاگو برنابئو برای رویارویی با تیم سابقش پس از جدایی‌ از آن در سال 2021 بود، لوکا مودریچ ستاره کهنه‌کار رئال در دقیقه 81 تنها گل مسابقه را به ثمر رساند. راموس در ابتدای این بازی از سوی هواداران رئال مادرید مورد تشویق قرار گرفت و به همین دلیل برای لحظاتی احساساتی نیز شد.

 

این نتیجه رئال مادرید را به بیستمین پیروزی‌اش در این فصل لالیگا رساند تا مردان کارلو آنچلوتی با 65 امتیاز - هشت امتیاز بیشتر از بارسلونای رده دومی - به پیشتازی در کورس قهرمانی ادامه دهند.

 

در همین حال سویای بحران‌زده نیز با قبول دوازدهمین باختش در این فصل با 24 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.

 

***

 

پیروزی النصر با گل‌های رونالدو و تالیسکا

تیم فوتبال النصر به روند پیروزی‌هایش در لیگ حرفه‌ای عربستان ادامه داد.

 

مسابقات فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در شب دوم دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان تیم النصر ریاض در خانه الشباب به میدان رفت و به پیروزی 3 بر 2 دست یافت.

 

برای النصر در این بازی کریستیانو رونالدو (21 - پنالتی) و اندرسون تالیسکا (46 و 86) گل زدند. گل‌های الشباب هم به نام یانیک کاراسکو (8+56 - پنالتی) و کارلوس (67) ثبت شدند.

 

النصر با کسب این پیروزی خارج از خانه 52 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال صدرنشین 56 امتیازی در رده دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان باقی ماند.

 

***

 

اینتر برد و یک قدم دیگر به اسکودتو نزدیک‌تر شد

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌ششم سری A، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال اینتر میزبان خود لچه را با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبید تا حاشیه امنیت 9 امتیازی‌اش در صدر جدول دوباره برقرار شود.

 

نراتزوری که به واسطه برد ساعاتی قبل یوونتوس اختلافش با بانوی پیر کاهش یافته بود، با 2 گل از لائوتارو مارتینس در دقایق 15 و 56، یکی از داویده فراتزی در دقیقه 54 و در نهایت گلزنی استفان دفرای در دقیقه 68 تمام امتیازات مسابقه را کسب کرد و بیست‌و‌یکمین پیروزی‌اش در فصل جاری را رقم زد.

 

نبرد میلان و آتالانتا برنده نداشت

در آخرین بازی شب دوم از هفته بیست‌و‌ششم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو، تیم‌های فوتبال میلان و آتالانتا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 

مسابقات فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

میلان با وجود پیش افتادن از حریف با گل زودهنگام رافائل لیائو در دقیقه 3 نتوانست از برتری‌اش محافظت کند و در دقیقه 42 دروازه‌اش از روی نقطه پنالتی توسط تئون کوپماینرز باز شد.

 

در نهایت بازی با همین دو گل به پایان رسید و این نتیجه به معنای فاصله گرفتن هر دو تیم از تیم‌های بالای خود در جدول رده‌بندی بود. میلان رده سومی نسبت به هفته گذشته از یوونتوس رده دومی دورتر شد و حالا فاصله دو تیم چهار امتیاز است. آتالانتا هم که در صورت پیروزی می‌‌توانست رده چهارم جدول را از بولونیا پس بگیرد با 46 امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

 

در جدول رده‌بندی مسابقات سری A، اینتر 66 امتیازی صدرنشین است (با یک بازی کمتر)، یوونتوس 57 امتیازی دوم است و میلان با 53 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

 

***

 

شکست خانگی، دورتموند را از بالانشینان جدول دور کرد

دیدارهای هفته بیست‌و‌ششم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (یکشنبه) پیگیری شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در خانه با نتیجه 3 بر 2 به هوفنهای باخت.

 

ایهلاس ببو در دقیقه  و ماکسیمیلیان بیر در دقایق 61 و 65 برای هوفنهایم گلزنی کردند و گل‌های دورتموند را هم دونیل مالن در دقیقه 21 و نیکو اشلوتربک در دقیقه 25 به ثمر رساندند.

 

این نتیجه به منزله ثبت چهارمین باخت و دوازدهمین بازی بدون برد این فصل دورتموندی‌ها در بوندس‌لیگا بود که باعث شد شاگردان ادین ترزیچ با 41 امتیازی که از قبل داشتن در رده چهارم بمانند، در حالی که پیروزی در این بازی می‌‌توانست فاصله آنها با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌شان لایپزیگ را به 4 امتیاز افزایش و اختلاف‌شان با اشتوتگارت رده سومی را به 3 امتیاز کاهش دهد.

 

این سومین بازی بدون برد متوالی دورتموند بعد از تساوی هفته گذشته‌اش مقابل ولفسبورگ و تساوی یک - یک برابر آیندهوون در لیگ قهرمانان اروپا بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------