درویش: ۸۰ میلیارد تومان مالیات رادو بود/ عمری بی‌اخلاقی کرد



درویش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: در پرداخت مالیات رادوشوویچ کار خیلی سختی مشکل داشتیم و ۸۰ میلیارد تومان مالیات او را پرداخت کردیم.

به گزارش ایرنا، رضا درویش در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره جدایی دو بازیکن از پرسپولیس، اظهار کرد: دو بازیکن خواستار جدایی بودند و کارهای جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی انجام شد.

 

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: در ۱۲ سال اخیر جذب این تعداد بازیکن با این کیفیت شاید کمتر اتفاق افتاده باشد. در این مدت بازیکن ازبکستانی، قطری، آل کثیر، خدابنده لو و بابایی بازیکنانی بودند که جذب پرسپولیس شدند. دو بازیکن هم سرباز بودند.

 

وی افزود: شهاب زاهدی در دو سه هفته اخیر بسیار مراجعه کرد و دنبال فسخ قرارداد بود و از نظر روحی و روانی آماده نبود. سرمربی تیم به من گفت وقتی دل بازیکن با ما نیست باید جدا شود. زاهدی با توافق مبلغی را به باشگاه داد و ما هم دنبال این مبلغ نبودیم و دوست داشتیم در خدمت وی باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: ما بازیکن آنچنانی نداریم تا از سقف بودجه بالاتر برویم. ۱۰ درصد برای نیم فصل اضافه کردند و درآمدی که از باشگاه‌های آسیا بود به سقف قرارداد اضافه شد. همچنین بحث آی‌تی‌سی بازیکنان حل شد و در پرداخت مالیات کار خیلی سختی مشکل داشتیم. برای رادو ۸۰ میلیارد تومان مالیات پرداخت کردیم.

 

وی اضافه کرد: هفته پیش جلسه مفصلی با معاونان وزارت ورزش و زارعی داشتیم. جلسه خوبی بود و همه موارد را گوشزد کردند. خطر بیخ گوش ماست و خیلی اوضاع سختی است و باید تکلیف مالکیت را مشخص کنند. برخی مواقع دولت باید تصمیم بگیرد تا مالکیت مشخص شود. مجموعه ورزشی آزادی عزم ملی می‌طلبد و با این شرایط نباید برای عدم صدور مجوز حرفه‌ای در ماه‌های آینده تاسف بخوریم.

 

درویش یادآور شد: امیررضا رفیعی دروازه بان بسیار خوبی است و با داشتن بیرانوند کمتر مجال حضور به دروازه‌بان دیگر می‌رسد. رفیعی را از این هفته در زمین می‌بینید که چه دروزه‌بان خوب و سرحالی است و امیدوارم بتوانیم از این نیروهای خوب استفاده کنیم.

 

وی افزود: از محمد عمری شکایت کردیم. طبق دستورالعمل سازمان نظام وظیفه گفتند بازیکنان سرباز به جز میلاد سرلک که شهریور باید سربازی می‌رفت، می‌توانند تا پایان لیگ در تیم‌های خود باشند. متاسفانه بداخلاقی شد و عمری بدون اینکه به ما بگوید خودش را تحویل داد.

 

درویش اظهار داشت: با مرتضی پورعلی گنجی صحبت کردم و بعد از سفر قرادادش را تمدید می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------