آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

نقل و انتقالات استقلال ادامه دارد؛ آبی‌ها بازیکن آزاد جذب می‌کنند؟



نقل و انتقالات استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
گرچه پنجره نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران بسته شد اما تیم فوتبال استقلال این شانس را دارد که در روزهای آینده بازیکن جدید آزادی جذب کند.

به گزارش ایرنا، پنجره نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال ایران بسته شد اما تیم فوتبال استقلال این شانس را دارد که بازیکن جدیدی جذب کند.

 

رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف و میلاد فخرالدینی سه بازیکنی بودند که در تعطیلات زمستانی که از سوی باشگاه استقلال به خدمت گرفته شدند.

 

سیلوا در دو بازی اخیر استقلال در خط دفاعی به صورت ثابت به میدان رفت و با عملکرد قابل قبول خود نظم را به این منطقه برگرداند. او مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان و ملوان انزلی نمایش‌های قابل قبولی داشت.

 

جلال‌الدین ماشاریپوف بازیکن تیم ملی ازبکستان در بازی با ملوان توانست گلزنی کند و به نظر می‌رسد می‌تواند ضعف‌های آبی‌پوشان در پستی که سال‌ها با مشکل روبه‌رو بوده را برطرف کند.

 

بازیکن آماده تیم ملی ازبکستان که علی خطیر برای جذب او با دردسرهای زیادی همراه شد می‌تواند برگ برنده جواد نکونام در نیم فصل دوم لیگ برتر باشد.

 

میلاد فخرالدینی بازیکن باتجربه آلومینوم اراک که در نیم فصل دوم با نظر جواد نکونام به جمع آبی‌پوشان اضافه شد، سال‌ها پیش از این سابقه حضور در استقلال را دارد و یکی از بازیکنان با تجربه لیگ برتر محسوب می‌شود.

 

فخرالدینی که در نیمکت فصل اول در اراک نمایش‌های خوبی را به اجرا گذاشت می‌تواند از تجربیات خود به بهترین شکل ممکن در استقلال استفاده و ثابت کند تلاش‌های نکونام برای خرید بی‌ثمر نبوده است.

 

البته فهرست بزرگسالان استقلال برای جذب بازیکن پر است و آبی‌پوشان برای بازیکن آزاد می‌بایست از سهمیه زیر 23 سال خود استفاده کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------