قرارداد نیمار با الهلال تمدید می‌شود



نیمار،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه الهلال قصد دارد که به خاطر مصدومیت طولانی مدت نیمار قراردادش را یک سال دیگر تمدید کند.

به گزارش ایسنا، نیمار خرید بزرگ و گران قیمت الهلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود. این فوق ستاره برزیلی بعد از ۶ سال حضور در پاری سن  ژرمن تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و در تابستان سال قبل با قراردادی دو ساله به الهلال پیوست.

 

اما نیمار در الهلال روزهای خوبی را تجربه نکرد. او تنها بعد از چند بازی مصدوم شد و تا پایان فصل نمی‌تواند برای الهلال به میدان رود.

 

به نوشته روزنامه الریاضیه عربستان، باشگاه الهلال قصد دارد که باتوجه به دوری طولانی مدت نیمار از میادین قراردادش را  یک سال دیگر تمدید کند.

 

مارسلو تکسیرا، رئیس باشگاه سانتوس گفت: باشگاه الهلال به خاطر جبران حضور نیمار در تیم به دنبال تمدید قراردادش است. ما با جدیت سرنوشت نیمار را در الهلال دنبال می کنیم. آیا او به حضورش در لیگ عربستان ادامه می‌دهد یا نه. وضعیت نیمار در عربستان برای ما مهم است و از نزدیک وضعیت او را دنبال می‌کنیم تا در صورت امکان بازگشت او به برزیل مذاکرات را با او آغاز کنیم.

 

طبق اعلام رسانه‌های عربستانی نیمار تا آگوست پیش رو نمی‌تواند به میادین بازگردد و در حال حاضر مراحل درمان خود را دنبال می‌کند.

 

الهلال باوجود آن که نیمار را در همان ابتدای فصل از دست داد اما نتایج خیره کننده‌ای کسب کرده است تا جایی که در ۲۱ بازی خود در لیگ عربستان ۱۹ پیروزی را کسب کرده و با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا هم با اقتدار راهی یک چهارم نهایی شده‌اند و بخت اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آیند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------