آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

دنی آلوز از لیست اسطوره‌های بارسلونا حذف شد



دنی آلوز،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ستاره برزیلی دیگر جزو اساطیر بارسا نیست.

به گزارش طرفداری به نقل از اسپرت، چهار روز پیش حکم نهایی دنی آلوز صادر شد. بر این اساس، دادگاه بارسلونا آلوز را به جرم تجاوز جنسی، به چهار سال و شش ماه حبس محکوم کرد. علاوه بر مجازات ذکرشده، آلوز به پرداخت ۱۵۰ هزار یورو غرامت و 5 سال آزادی تحت نظر (که پس از پشت سر گذاشتن حبس اجرا می‌شود) نیز محکوم شد. این چهره همچنین به مدت ۹ سال و ۶ ماه پس از اجرای حکم اصلی، اجازه برقراری هیچ گونه ارتباطی با قربانی را نخواهد داشت.

 

در راستای حکم دادگاه، باشگاه بارسلونا دنی آلوز را از لیست اسطوره‌های خود حذف کرد. در وب‌سایت رسمی بارسا، بخشی با عنوان Legendary Players، شامل 102 اسطوره این باشگاه کاتالان وجود دارد. جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه و لیونل مسی آخرین بازیکنانی بودند که پس از جدایی از بارسلونا، به لیست اساطیر اضافه شدند. 

 

بارسلونا از زمان بازداشت دنی آلوز در ژانویه 2023، رویکردی محافظه‌کارانه در پیش گرفت و با فرض بی‌گناهی او، تا زمان حکم دادگاه صبر کرد. حال با توجه احراز جرم دنی آلوز، این اقدام نمادین را در قبال ستاره برزیلی سابق خود انجام داده است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------