آقامحمدی در هیات‌مدیره استقلال ماندنی است



آقامحمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال به کار خود در این باشگاه ادامه خواهد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال اگرچه در زمین مسابقه تا این جای لیگ موفق عمل کرده و به لطف تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنانش در صدر جدول قرار دارد، اما در بیرون از زمین و به‌ واسطه شکاف مدیریتی بین سرمربی و مدیریت این باشگاه، چالش به‌ وجود‌آمده از ابتدای فصل همچنان به قوت خود باقی است و این معضل باعث شده تا در بیرون از زمین اتفاقات نه‌چندان مناسبی پیرامون باشگاه پرطرفدار تهرانی به وجود بیاید.

 

نکته قابل توجه اینکه به نظر می‌رسد بسیاری از مشکلات آبی‌ها نشات‌گرفته از بی‌سروسامانی مدیریتی این باشگاه باشد. در واقع هیات‌مدیره استقلال در فصل جاری هنوز نتوانسته آن چنانکه باید و شاید در مسیر هماهنگی و انسجام گام برداشته و این مورد باعث شده تا دود این ناهماهنگی و عدم انسجام به چشم تیم فوتبال، کادر و بازیکنانش و همچنین هواداران استقلالی برود. 

 

البته در این خصوص و با اضافه شدن دوباره علی آقامحمدی، عضو باتجربه و قدیمی هیات‌مدیره استقلال به این باشگاه برخی پیش‌بینی‌ها از پایان وضعیت فعلی مدیریت آبی‌ها صورت گرفته است. این در حالی است که طی روز‌های اخیر اخباری مبنی‌ بر جدایی این چهره از هیات‌مدیره به‌ خاطر برخی محدودیت‌ها منتشر شد، اما اخبار رسیده حکایت از آن دارد که آقامحمدی در هیات‌مدیره باشگاه ماندنی است و تحول جدیدی در خصوص این عضو کارآمد و اقتصادی استقلال صورت نخواهد گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------