آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

بایرن مونیخ زورش به فرایبورگ هم نرسید/ کامبک خانگی الهلال مقابل الاتحاد



مسابقات فوتبال جهان در 11 اسفند 1402،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در آغاز هفته بیست‌وچهارم بوندسلیگا، بایرن مونیخ در خانه فرایبورگ متوقف شد.

به گزارش ایسنا، در نخستین بازی از هفته بیست‌وچهارم لیگ آلمان، تیم فوتبال بایرن مونیخ میهمان فرایبورگ بود که این دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

 

ابتدا فرایبورگ گل نخست بازی را به ثمر رساند اما تل خیلی زود کار را به تساوی کشاند و موسیالا در نیمه دوم با یک سولو گل زیبا بازگشت باواریایی‌ها را تکمیل کرد. البته این پایان کار نبود و در دقایق آخر باز هم دروازه نویر باز شد تا لورکوزن یک گام دیگر به فتح بوندسلیگا نزدیک شود.

 

با این نتیجه مونیخی‌ها ۵۴ امتیازی شدند و در صورت پیروزی لورکوزن در این هفته، اختلاف امتیازی دو تیم برای اولین بار در این فصل دو رقمی می‌شود. باید دید با این روند آیا توخل پایان فصل را می‌بیند؟!

 

***

 

کامبک خانگی الهلال مقابل الاتحاد/ اختلاف ۹ امتیازی در صدر

تیم فوتبال الهلال در دیداری خانگی مقابل الاتحاد به پیروزی رسید.

 

مسابقات فوتبال جهان در 11 اسفند 1402،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌ودوم لیگ حرفه‌ای عربستان؛ تیم فوتبال الهلال از ساعت 20:30 دیشب (جمعه) در دیداری مهم میزبان الاتحاد بود و موفق شد حریف قدرتمند خود را در ورزشگاه کینگ‌دام آره‌نا و با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

 

در این بازی ابتدا الاتحاد با گل ان‌گولو کانته در دقیقه 12 پیش افتاد اما الهلال در ادامه و با گل‌های صالح الشهری (39)، مالکوم (59) و سعود عبدالحمید (67) بازی باخته را با پیروزی به پایان رساند.

 

الهلال با این پیروزی 62 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول را با اختلاف 9 امتیاز با تیم دوم یعنی النصر بیش از پیش مستحکم کرد.

 

***

 

میلان از لاتزیو ۱۰ نفره ۳ امتیاز گرفت

بیست‌و‌هفتمین هفته از رقابت‌های سری A ایتالیا با پیروزی میلان مقابل لاتزیو در پایتخت آغاز شد.

 

مسابقات فوتبال جهان در 11 اسفند 1402،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در نخستین بازی از هفته بیست‌و‌هفتم سری A ایتالیا، شب گذشته (جمعه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌ فوتبال لاتزیو پذیرای میلان بود که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر میلانی‌ها به لطف گل دیرهنگام نوا اوکافور در دقیقه 88 به پایان رسید.

 

میلان در حالی تمام امتیازات بازی را از آن خود کرد که حریفش از دقیقه 57 با اخراج لوکا پلگرینی 10 نفره شده بود. دقایق پایانی این بازی با تنش‌ همراه بود چرا که داور مسابقه مجبور شد دو بار دیگر از کارت قرمز خود استفاده کند که یکی از آنها برای جریمه کردن آدام ماروشیچ در دقیقه 4+90 پس از  هل دادن لیائو بود و دیگری برای اخراج متئو گوندوزی در دقیقه 6+90. به این ترتیب لاتزیو بازی را هشت نفره به پایان رساند و سه بازیکن خود را برای بازی بعدی‌اش مقابل اودینزه از دست داد.

 

میلان با این نتیجه 56 امتیازی شد و اختلافش با یوونتوس رده دومی را کاست و فاصله را به تنها یک امتیاز کاهش داد. این در شرایطی است که یوونتوس این هفته باید به مصاف ناپولی قهرمان فصل گذشته مسابقات برود، دیداری که امشب (یکشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در ناپل برگزار خواهد شد.

 

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر 69 امتیازی صدرنشین است، یوونتوس با 57 امتیاز دوم است، میلان با یک بازی بیشتر و 54 امتیاز در رده سوم قرار دارد و بولونیای 48 امتیازی هم چهارم است.

 

***

 

نبرد پاری‌سن‌ژرمن و موناکو برنده نداشت

نبرد صدرنشین با تیم سوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه با تقسیم امتیازات همراه بود.

 

مسابقات فوتبال جهان در 11 اسفند 1402،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

هفته بیست‌و‌چهارم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (جمعه) با برگزاری یک مسابقه میان تیم‌های موناکو و پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه لوئی دوم مونت‌کارلو آغاز شد که این بازی نه برنده داشت و نه گل.

 

با این نتیجه پاری‌سن‌ژرمن 55 امتیازی شد و فاصله‌اش با تیم دوم جدول، برست را موقتاً به 12 امتیاز افزایش داد. موناکو هم با 42 امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است.

 

امروز دو بازی دیگر در لوشامپیونه برگزار می‌شود که در یکی از آنها رنس میزبان لیل است و در دیگری مارسی میهمان کلرمون خواهد بود

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------