آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

رفتار عجیب امباپه در جدال حساس شب گذشته پاری سن ژرمن/ توصیه فرانسوی ها به انریکه: دست از سر او بردار



ام باپه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
لوئیز انریکه در شب تساوی بدون گل مقابل موناکو، کیلیان امباپه را بین دو نیمه تعویض کرد و این بازیکن از روی سکوها کنار مادرش ادامه بازی را تماشا کرد!

به گزارش ورزش سه، این تعویض غیرمنتظره بود و به نظر می‌رسد بین کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن همه چیز تمام شده است. ماجرا از این قرار است که پاری سن ژرمن در بیست و چهارمین هفته فرانسه و آخرین بازی قبل از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال سوسیه‌داد، به موناکو سفر کرده بود.

 

نیم ساعت پس از شروع مارکو آسنسیو به دلیل مصدومیت از ناحیه ران نتوانست به بازی ادامه دهد و زمین بازی را ترک کرد. این تعویض دلیل واضحی داشت اما دومین تعویض پاری سن ژرمن بسیار غیرمنتظره و اتفاقات پس از آن هم باورنکردنی‌ همه بود.

 

ام باپه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در نیمه دوم، این تعویض مربوط به کیلیان امباپه 25 ساله بود که زمین بازی را ترک کرد. این ستاره فرانسوی بدون مشکل بازی را دنبال کرد و تا پایان نیمه دوم به آن ادامه داد. در شروع نیمه دوم مشخص شد که امباپه بین نیمه تعویض شده و راندال کولو موآنی به جای او در ترکیب قرار گرفت. پیش از شروع نیمه مشخص شد که امباپه رختکن را در اقدامی جنجالی ترک کرده است.

 

تصاویر منتشر شده توسط آمازون پرایم مشخص کرد که امباپه در حالیکه مشغول تماس تلفنی است با تعویض لباس‌هایش به لباس شخصی رختکن را ترک می‌کند! این اقدام عجیب که تا به حال در فوتبال حرفه‌ای دیده نشده، امشب توسط امباپه تیک خورد. او در راه خروج از رختکن با یک فرد ناشناس خوش و بش می‌کند و رختکن را ترک می‌کند.

 

به نظر می‌رسید امباپه از تعویض لوییز انریکه ناراحت شده و قصد دارد ورزشگاه را ترک کند اما چند لحظه بعد مشخص شد او هنوز در ورزشگاه حضور دارد: البته این بار به عنوان تماشاگر!

 

ام باپه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

دوربین‌های پخش مستقیم بازی نشان دادند که امباپه در کنار فائزه العماری نشسته و با صورت گشاده بازی را تماشا می‌کند! امباپه تا پایان این دیدار از روی سکوها بازی را تماشا کرد و شاهد تساوی بدون گل تیمش بود.

 

این دومین تعویض عجیب امباپه از سوی لوئیز انریکه بود. او در بازی قبلی هم امباپه را در دقیقه 65 از زمین خارج کرد. او در بازی قبلی مقابل رن هم شاهد این رفتار از سوی مربی‌اش بود. وقتی از انریکه سوال شد که چرا امباپه را زود تعویض کرد، تایید کرد که آن‌ها باید بازی کردن بدون امباپه را یاد بگیرند.

 

ام باپه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

او در بازی قبلی در دقیقه 65 تعویض شد، امشب دقیقه 45 از زمین بازی خارج و شاید از بازی بعدی بازیکن فیکس نباشد و انریکه بخواهد جانشین آینده او را از همین حالا در ترکیب انتخاب کند. مشخص است که رابطه این بازیکن و مربی صمیمانه نیست چون به نظر می‌رسد انریکه خیلی زود تصمیم به کنار گذاشتن امباپه و دوران پس از پایان همکاری با این بازیکن، نزدیک شده است.

 

توصیه فرانسوی ها به انریکه: از گواردیولا یاد بگیر و دست از سر امباپه بردار

در فرانسه به لوئیس انریکه توصیه کرده‌اند که دست از آزار روحی و روانی امباپه بردارد و از پپ گواردیولا در این موارد درس بگیرد.

 

دنیل ریولو، منتقد همیشگی انریکه به رادیو مونته کارلو گفت: «در سیرک ما نمایش‌های مختلفی داریم. شخصیت‌های مختلفی روی صحنه می‌آیند و مرحله به مرحله اجرا می‌کنند و می‌روند. پی‌اس‌جی با انریکه شبیه به سیرک شده و ما هنوز در ابتدای نمایش هستیم و پرده‌های مختلفی هنوز باید اجرا شوند. بازی بعدی برابر رئال سوسیداد است و به ندرت می‌توان ترکیب یازده نفره انریکه را حدس زد ولی این بازی‌ای نیست که او بخواهد ریسک کند.»

 

ریولو ادامه داد: «کاری که لوئیس انریکه با امباپه انجام می‌دهد، غیر قابل درک و بیهوده است. به طور کلی نیز نمی‌توان متوجه شد او در تیم چه کاری انجام می‌دهد. سیستم و سبک بازی تیم با او را درک نمی‌کنم و من هیچ چیز از کارهای این مربی را نمی‌فهمم. انریکه یک ترکیب ثابت خوب در ابتدای فصل داشت و همه خوشحال و راضی بودند، ولی همه چیز را ویران کرد. بازی بعدی در لیگ قهرمانان است و چنین رفتاری با امباپه چه معنایی دارد؟»

 

ریولو در پایان گفت: «ما در مقطع حساس فصل هستیم ولی انریکه می‌گوید باید به نبود امباپه عادت کنیم، انگار از حالا باید به فصل بعد فکر کرد. او خودش را شبیه به گواردیولا می‌داند، ولی مطمئنم پپ هرگز با امباپه چنین رفتاری نمی‌کرد. او شاید از پپ در سبک بازی الهام گرفته باشد اما به این معنا نیست که می‌تواند مثل او یا بهتر باشد. فصل جاری یک آزمون بزرگ برای انریکه است و باید کیلیان را رها کند.»

 

ام باپه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------