آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

ژاوی: آخر فصل می‌روم



ژاوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ژاوی یک بار دیگر تاکید کرد که نظرش در مورد جدایی از بارسا در پایان فصل تغییر نکرده و رفتنی است.

به گزارش ورزش سه، بارسلونا فردا شب در سن مامس برابر بیلبائو قرار خواهد گرفت که همیشه برایش ورزشگاه دشواری بوده است. در 9 مصاف اخیر در این ورزشگاه بارسا 4 بار بازنده بوده است. بازی رفت دو تیم را بارسا با گل مارک گویو برنده شد، ولی بازی فردا داستانی متفاوت خواهد داشت. بارسا در رده سوم و در هشت امتیازی رئال است و بیلبائو نیز در رده پنجم قرار دارد.

 

ژاوی در مورد بازی گفت: «ما آنها را آنالیز کرده‌ایم. اخیراً مقابل بیلبائو بازی کردیم و آنها ما را از جام حذفی بیرون کردند. آنها جنگنده‌ترین و فیزیکی‌ترین حریف ما در لالیگا بوده‌اند و با بیشترین اعتماد به نفس پس از صعود راحت به فینال کوپا دل ری به ما رسیده‌اند. آنها فقط یک بازی را در خانه باخته‌اند و سن مامس ورزشگاه دشواری برای کسب پیروزی است. ما در طول هفته خودمان را به خوبی آماده کرده‌ایم و اگر برنده شویم گام بزرگی رو به جلو برداشته‌ایم.»

 

سن مامس: «این یک ورزشگاه ایده‌آل است که یک بازی عالی داشته باشیم. باید از نظر جدیت، ریتم و اعتماد به نفس با آنها برابری کنیم. آنها روح و تمام توانشان را در زمین می‌گذارند و ما نیز باید اینچنین باشیم و سعی کنیم به بهترین شکل ممکن بازی کنیم. در روز بازی با ختافه ما دوباره به فرم خوبمان برگشتیم. فردا باید روند خوب و باثباتمان را ادامه دهیم.»

 

خستگی بیلبائو و غیبت نیکو ویلیامز به دلیل محرومیت: «بازی پنجشنبه برابر اتلتیکو در کوپا دل ری می‌تواند آنها را تحت تاثیر قرار دهد، زیرا آنها از پنجشنبه خسته هستند و ما هم یک هفته طولانی را پشت سر گذاشتیم، اما از یک سو سطح اعتماد به نفس آنها خیلی بالاتر رفته است. آنها می‌توانند به این فصل خودشان افتخار کنند. غیبت نیکو قابل توجه است ولی تاثیر زیادی روی کیفیت بازی بیلبائو نمی‌گذارد.»

 

دو بازی در هفته: «من دوست دارم برای آماده کردن تیم وقت کافی داشته باشم و این هفته زمان کافی داشتیم. وقتی هر سه یا چهار روز یک بار بازی می‌کنیم، زمانی برای تمرین نداریم. از نظر بدنی شرایط بهتری داریم و امیدوارم از شدت پرس و فشار بیلبائو که کیفیت بارزشان است، کم کنیم.»

 

تصمیم به ترک بارسا در پایان فصل: «تا به امروز هیچ چیز تغییر نکرده است و الان جای مطرح کردن این موضوع نیست. قدم به قدم جلو می‌رویم و روی بازی فردا تمرکز داریم.»

 

برتری‌های اتلتیک: «در لیگ آنها قوی‌ترین تیم از نظر بدنی هستند، آنها 3-0 جلو هستند و همچنان به شما فشار می‌آورند. آنها صلابت، شدت و ریتم رقابتی بالایی دارند و این یک اعتبار برای والورده است. والورده مربی بزرگی است و او این را در بازی‌های فصل جاری بیلبائو نشان داده است.»

 

اینیگو مارتینز و بازی برابر تیم سابق: «من او را آرام می‌بینم. او همچنین با پیراهن بیلبائو به خانه اولش یعنی رئال سوسیداد بازگشت و بازی کرد و خوب هم بود. نه ذهنیت و نه عملکردش تغییر نکرده است و اینیگو را آماده و باانگیزه می‌بینم.»

 

ویتور روکه: «او مصدوم به جمع ما اضافه شد و باید خودش را با یک رقابت و لیگ جدید و سبکی متفاوت وفق می‌داد. لواندوفسکی در پست شماره 9 بازی می‌کند و روکه به همین دلیل در پست خودش نمی‌تواند بازی کند ولی او در حال وفق دادن خودش با این شرایط است. روکه می‌تواند در پست وینگر مفید باشد.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------