برد استقلال مقابل سپاهان با سوپرگل روزبه چشمی/ فرار فولاد از شکست مقابل ملوان



دیدار استقلال و سپاهان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
استقلال حساس‌ترین بازی هفته هجدهم مقابل سپاهان را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 17:15 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان نکونام به پایان رسید.

 

چشمی در دقیقه 36 تک گل این بازی را با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند تا آبی‌های پایتخت 39 امتیازی شوند و مقتدرانه جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کنند. این گل شباهت زیبایی به گل چشمی در دیدار مقابل ولز در جام جهانی 2022 داشت.

 

شاگردان مورایس نیز در ادامه نتایج ضعیف خود در هفته‌های اخیر، چهارمین باخت متوالی در لیگ و ششمین شکست متوالی در بازی‌های اخیر خود را تجربه کردند تا زردپوشان اصفهانی همچنان در بحران به سر ببرند.

 

ترکیب استقلال: حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی (4+90 - محمدحسین مرادمند)، آرش رضاوند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور (77 - مهرداد محمدی)، گوستاوو بلانکو (89 - آرمان رمضانی) و جلال‌الدین ماشاریپوف (77 - امید حامدی‌فر).

 

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، رضا اسدی (76 - کاوه رضایی)، برایان دابو، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده (46 - آریا یوسفی)، میلاد زکی‌پور (76 - عیسی عباس)، امید نورافکن، محمد دانشگر، شهریار مغانلو، محمدجواد حسین‌نژاد (46 - علی‌اصغر اعرابی) و سیاوش یزدانی.

 

داور: پیام حیدری

 

نیمه اول

دقیقه 4: در شلوغی محوطه جریمه آرمین سهرابیان قصد دور کردن توپ را داشت که توپ به دست این بازیکن برخورد کرد، اما داور برخلاف سپاهانی‌ها اعتقادی به پنالتی نداشت.

 

دقیقه 12: در سمت دیگر زمین نیز برخورد سیاوش یزدانی با بلانکو فریاد آبی‌ها برای پنالتی را در پی داشت که این بار هم حیدری معتقد به اعلام پنالتی نبود.

 

دقیقه 18: ضربه ایستگاهی رامین رضاییان را حسینی با یک واکنش نه چندان سخت و با کف دست راهی کرنر کرد.

 

دقیقه 36: شوت بسیار دیدنی روزبه چشمی از پست محوطه جریمه طاق دروازه نیازمند را فرو ریخت تا گل اول استقلال در این بازی به زیبایی به ثمر برسد.

 

دقیقه 40: داور به ایمان سلیمی و سیاوش یزدانی به دلیل خطا در دو صحنه مجزا کارت زرد نشان داد.

 

دقیقه 43: شهریار مغانلو پاس در عمق حسین‌نژاد را به سمت دروازه استقلال راهی کرد که توپ این بازیکن با بدشانسی پس از برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد.

 

نیمه دوم

دقیقه 56: علی‌اصغر اعرابی مهاجم تیم فوتبال سپاهان با کارت زرد داور جریمه شد.

 

دقیقه 62: علی‌اصغر اعرابی موقعیت تک به تک با سیدحسین حسینی را از دست داد و ضربه این بازیکن به بدن دروازه‌بان استقلال برخورد کرد.

 

دقیقه 64: گوستاوو بلانکو دیگر بازیکن اخطاری این بازی لقب گرفت.

 

دقیقه 67: موقعیت عالی برای استقلال با بی‌دقتی بازیکنان این تیم از دست رفت و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 73: به‌هم‌ریختگی مدافعان استقلال باعث شد تا توپ در داخل محوطه جریمه و در موقعیت عالی به ماشاریپوف برسد اما این بازیکن با بی‌دقتی توپ را راهی اوت کرد.

 

دقیقه 75: شوت آریا یوسفی هم با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 3+90: نام امید حامدی‌فر در بازیکنان اخطاری بازی به ثبت رسید.

 

***

 

پیروزی پرگل گل‌گهر؛ درد نساجی با ساکت هم درمان نشد

تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت 14:30 امروز (سه‌شنبه) در اولین دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر، در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان میهمان گل‌گهر بود و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

 

روبرتو تورس در دقیقه 21 برای گل‌گهر موفق به گلزنی شد تا میزبان با برتری به رختکن برود. وی در دقیقه 62 در نقش گل‌ساز گل‌گهر ظاهر شد و ارسال او روی دروازه نساجی، با ضربه سر احمدرضا زنده‌روح به گل دوم شاگردان مارینوس اوزونیدیس تبدیل شد. سعید سحرخیزان در دقیقه 88 گل سوم گل‌گهر را به ثمر رساند تا بازگشت ساکت الهامی به نیمکت نساجی با شکست سنگین این تیم همراه شود.

 

گل‌گهر که در بازی رفت هم بر نساجی غلبه کرده بود، 30 امتیازی شد و موقتاً در رتبه چهارم جدول لیگ برتر ایستاد. نساجی هم که در چهار هفته اخیر لیگ برتر تنها یک امتیاز گرفته، با 11 امتیاز در قعر جدول باقی ماند تا بازگشت ساکت الهامی هم فعلاً دوای درد این تیم نباشد.

 

محمد حسین زاهدی‌فرد داور این بازی به سعید سحرخیزان، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی تیکدری و روبرتو تورس از گل‌گهر و امیرمهدی جانملکی و محمدرضا حسینی از نساجی کارت زرد نشان داد.

 

***

 

فرار فولاد از شکست مقابل ملوان با تعویض طلایی آل‌نعمه

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی از ساعت 16 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند.

 

دیدار فولاد و ملوان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

ابتدا محمدرضا سلیمانی در دقیقه 52 گل اول بازی را به ثمر رساند تا میهمان پیش بیفتد. در ادامه مسابقه تلاش‌های شاگردان آل‌نعمه برای جبران نتیجه ادامه داشت که محمد عسگری در دقیقه 84 گل تساوی میزبان را به ثمر رساند.

 

محمد عسگری در دقیقه 72 به جای علی شجاعی وارد زمین شد و 12 دقیقه بعد از ورود به گل تساوی را وارد دروازه میهمان کرد.

 

قضاوت این دیدار برعهده مرتضی منصوریان بود که به حامد نورمحمدی و آرمان اکوان از ملوان و حمید بوحمدان و محمد علی‌نژاد از فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد.

 

تساوی در بازی امروز ملوان را 29 امتیازی کرد و به رده پنجم جدول فرستاد. فولاد خوزستان هم 19 امتیازی شد و جایگاه یازدهم جدول را به خود اختصاص داد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------