آخرین اخبار ورزشی

دیدار علی دایی با ملیکا رسولی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!

هفته گذشته دیدار علی دایی با ملیکا رسولی و دریافت مدال از او، حواشی زیادی را به وجود آورد. به گزارش ورزش سه، انتشار تصاويري…

واکنش خسرو حیدری به تغییر رنگ لوگوی خوشه طلایی



خسرو حیدری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی خوشه‌طلایی ابراز امیدواری کرد بتواند در دوران سرمربیگری عملکرد مطلوبی از خود برجا بگذارد.

به گزارش ورزش سه، یکی از اتفاقات جالب فوتبال در روزهای گذشته سرمربیگری خسرو حیدری در خوشه‌طلایی است. کاپیتان و مربی سابق استقلال بعد از قبول این سمت کار خود را در اولین تجربه سرمربیگری شروع کرده و به روزهای بهتر با این تیم لیگ یکی می‌اندیشد.

 

حیدری درباره حضورش در راس کادرفنی خوشه‌طلایی به خبرنگار ما گفت: از آقای پرویزی مالک سابق تیم خوشه طلایی تشکر می‌کنم که سال‌ها با هزینه شخصی تیمداری کردند، جوان‌های زیادی از تیم خوشه طلایی به فوتبال ایران معرفی شدند که بنظرم آنها قبل از هرچیزی مدیون زحمات امثال آقای پرویزی هستند که بدون کمک خاصی با هزینه شخصی تیمداری کردند.

 

او ادامه داد: مالک جدید تیم خوشه طلایی، آای زحمتکش هستند که در این مدت کوتاه حمایت‌های ویژه‌ای از بنده و تیم داشتند. قرار است تیم به شهر مشهد منتقل شود و کارهای اداری آن در دست اقدام است.

 

بعد از حضور خسرو حیدری در خوشه طلایی تغییر رنگ لوگوی این باشگاه از قرمز به آبی بود که حاشیه‌هایی را برای سرمربی جدید این تیم به وجود آورد. حیدری در این خصوص تاکید کرد: تغییر لوگو و رنگ باشگاه یک تصمیم جمعی بود، پیشنهادش را دادیم و با موافقت مالک جدید باشگاه همراه شد. هم ما به رنگ آبی علاقه داشتیم و هم مشهد شهر امام رضاست و رنگ آبی فیروزه‌ای مناسب این تیم بود.

 

حیدری درباره اولین حضورش روی نیمکت خوشه طلایی افزود: بازی اولمان با تمام سختی‌ها گذشت، برای این بازی کارت خودم و حتی دستیارانم صادر نشد. نه روی نیمکت بازیکن داشتیم و نه مربی! 11 نفر داشتیم و دقایقی قبل از شروع بازی کارت بازی چند بازیکن جدیدمان رسید که توانستیم نیمه دوم از آنها استفاده کنیم. شاید در این بازی اگر اشتباه داوری نبود می توانستیم سه امتیاز را حفظ کنیم.

 

سرمربی جدید خوشه طلایی در رابطه با افزایش اشتباهات داوری در فوتبال ایران گفت: واقعا فکر می کنم داوری در فوتبال ایران به یک جان تازه نیاز دارد، در تمامی رقابت‌ها شاهد اشتباهات عجیب و غریب هستیم که با وعده VAR در لیگ برتر هواداران را امیدوار به حل آن در آینده ای نامعلوم می‌کنند. متأسفانه بعداز آن نسل طلایی که امثال علیرضا فغانی را تحویل داوری ایران داد دیگر خروجی قابل قبولی ندیدیم، به ندرت داوران جوان و شجاع میبینیم. فصل قبل که در استقلال بودم شاهد تصمیمات عجیبی برعلیه استقلال توسط داوران بودم اما در اولین بازی که بعنوان سرمربی خوشه طلایی در لیگ یک بودم فهمیدم که سطح داوری لیگ برتر به نسبت لیگ‌های پایین‌تر بسیار بالاست.

 

حیدری افزود: در بازی خوشه طلایی و شاهین بندرعامری ما در حالی که تا دقایق پایانی 1-0 جلو بودیم،  داور به اذعان کارشناسان با گرفتن یک پنالتی اشتباه برد را از ما گرفت. برد این بازی برای ما خیلی مهم بود چرا که بدون حضور بنده، دستیارانم و خریدهای جدیدمان پای به این بازی گذاشتیم که متأسفانه با یک پنالتی اشتباه دو امتیاز حساس را از ما گرفتند.

 

سرمربی خوشه طلایی بیان کرد: امیدواریم همانطور که در فوتبال‌مان جوانگرایی و تغییر نسل می‌بینیم، در مبحث داوری هم شاهد این فرآیند باشیم چرا که تداوم حضور داوران پر اشتباه قبل از هرچیزی در رقابت‌های بین المللی به فوتبال کشورمان ضربه خواهد زد.

 

حیدری در پایان گفت: قطعا با برنامه بلند مدتی به خوشه طلایی آمده ام، با بازیکنانی که داریم می‌توانیم در ادامه رقابت های لیگ یک یقه خیلی از تیم‌ها را بگیریم و در پایان فصل جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم. از همکاران در تیم خوشه طلایی و بازیکنانم تشکر می‌کنم که این مدت تلاش و سخت کوشی شان را نزدیک دیدم. از مالکین سابق و جدید باشگاه هم بابت حمایت‌هایشان از بنده مجددا تشکر می‌کنم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------