سیتی با فتح دربی منچستر به تعقیب لیورپول ادامه داد/ اختلاف لورکوزن با بایرن به ۱۰ امتیاز رسید



دیدار منچسترسیتی و منچستریونایتد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان پپ گواردیولا با تداوم بخشیدن به پیروزی‌های متوالی‌شان برابر رقیب همشهری، به تعقیب شانه‌به‌شانه صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند.

به گزارش تسنیم، مهمترین دیدار از هفته بیست‌و‌هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد میان دو تیم همشهری منچسترسیتی و منچستریونایتد برگزار شد که این بازی با برتری 3 بر یک منچسترسیتی خاتمه یافت.

 

یونایتد در حالی مانند دو فصل گذشته دست خالی خانه سیتی را ترک کرد که در دقیقه 8 با گلزنی مارکوس رشفورد، پیش افتاده بود و به لطف همین گل برنده هم به رختکن رفت اما در نیمه دوم ورق کاملاً به سود سیتی برگشت و این تیم با ثبت سه گل، تمام امتیازات را از چنگ همسایه قرمزپوش درآورد.

 

فیل فودن، ستاره این روزهای سیتی که در این اواخر گل‌های مهمی برای تیم پپ گواردیولا به ثمر رساند، در این بازی دبل کرد. او ابتدا در دقیقه 56 و سپس در دقیقه 80 دروازه یونایتد را گشود تا تیمش کامبکی شیرین زده باشد. گل دقیقه 1+90 ارلینگ هالند هم حسن ختامی برای این بازگشت شیرین بود که خیال هواداران تیم میزبان را از بابت کسب نوزدهمین برد فصل آسوده کرد؛ بردی که آبی‌های شهر منچستر را 62 امتیازی کرد و به آنها اجازه داد با حداقل اختلاف به تعقیب لیورپول صدرنشین ادامه دهند.

 

به این ترتیب پنجمین باخت یونایتد در 6 دربی اخیر شهر منچستر در لیگ برتر انگلیس رقم خورد که به اندازه تعداد تمام باخت‌هایش در 13 نبردش با سیتی قبل از این 6 بازی است. شاگردان اریک تن‌هاخ با قبول یازدهمین باخت‌شان در این فصل لیگ برتر انگلیس، 44 امتیازی ماندند و نتوانستند فاصله‌شان را با تاتنهام رده پنجمی که با یک بازی کمتر 50 امتیاز دارد، کاهش دهند.

 

***

 

برد خانگی شاگردان سیمئونه مقابل رئال بتیس

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وهفتم لالیگا امشب (یکشنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید از ساعت 18:45 در ورزشگاه متروپولیتانو میزبان رئال بتیس بود و این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

 

برای تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه در این بازی روی سیلوا (دقیقه 8 - گل به خودی) و آلوارو موراتا (44) گلزنی کردند.

 

***

 

اختلاف لورکوزن با بایرن به ۱۰ امتیاز رسید

بایرلورکوزن با پیروزی برابر کلن در هفته بیست‌وچهارم بوندسلیگا، اختلافش را در صدر با تیم دوم جدول یعنی بایرن‌مونیخ به ۱۰ امتیاز رساند تا به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

در چارچوب هفته بیست‌وچهارم بوندسلیگا، تیم‌های اف‌سی کلن و بایرلورکوزن از ساعت ۱۸ به مصاف هم رفتند.

 

در این دیدار لورکوزن، صدرنشین بوندسلیگا که در فصل جاری با ژابی آلونسو خیره‌کننده ظاهر شده است، توانست ۲ بر صفر کلن را شکست دهد و جایگاهش را در صدر جدول دست‌نیافتنی‌تر کند.

 

جرمی فریمپونگ در دقیقه ۳۸ و الکس گریمالدو در دقیقه ۷۳، گل‌های لورکوزن را در این دیدار به ثمر رساندند.کلن در این بازی خانگی از دقیقه ۱۴ با اخراج یان تیلمان، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

 

لورکوزن با این برد، ۶۴ امتیازی شد و اختلافش را با بایرن مونیخ تیم دوم جدول و نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش به ۱۰ امتیاز رساند. کلن هم با ۱۷ امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------