شکست یوونتوس مقابل ناپولی/ توقف بارسلونا برابر بیلبائو



دیدار یوونتوس و ناپولی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شکست بانوی پیر در خانه مدافع بحران‌زده عنوان قهرمانی سری A، راه را برای سریع‌تر رقم خوردن قهرمانی اینتر هموار کرد.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته بیست‌و‌هفتم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونای شهر ناپل، تیم فوتبال ناپولی قهرمان فصل گذشته مسابقات پذیرای یوونتوس تیم دوم جدول رده‌بندی بود که این بازی با پیروزی 2 بر یک تیم میزبان همراه شد.

 

ناپلی‌ها که از زمان روی کار آوردن فرانچسکو کالتزونا به‌عنوان سومین سرمربی این فصل خود، جانی تازه گرفته‌اند، با گلزنی برترین بازیکن فصل گذشته سری A، خویچا کوارتسخلیا در دقیقه 42 پیش افتادند و همین گل باعث برتری‌شان در نیمه نخست شد.

 

یووه در اواخر نیمه دوم و در دقیقه 81 با گلزنی فدریکو کیه‌زا توانست گل خورده را پاسخ دهد، اما گلزنی بال ایتالیایی هم فایده‌ای به حال بانوی پیر نداشت، چرا که تنها هفت دقیقه بعد از او ناپولی دوباره به گل رسید و این بار جاکومو راسپادوری در ریباند پنالتی که اوسیمن هدر داد، دروازه بیانکونری را گشود.

 

با این نتیجه که پنجمین بازی بدون برد یوونتوس در شش هفته گذشته سری A بود، بانوی پیر برای چهارمین بار در فصل جاری لیگ ایتالیا طعم شکست را چشید و نتوانست از فاصله 12 امتیازی‌اش با اینتر صدرنشین که هنوز بازی این هفته‌اش را هم انجام نداده است، بکاهد. در واقع یوونتوس نه تنها به اینتر نزدیک‌تر نشد بلکه حالا جایگاه خود در رده دوم جدول را هم در خطر می‌بیند، چرا که میلان در فاصله تنها یک امتیازی‌اش قرار دارد. ناپولی اما با کسب دوازدهمین پیروزی‌اش در این فصل، 43 امتیازی شد و به رده هفتم جدول سری A صعود کرد تا به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده امیدوار بماند.

 

***

 

تساوی، تنها دستاورد بارسلونا از مأموریت انتقام از بیلبائو

شاگردان ژاوی هرناندس از سفر به باسک برای تلافی باخت اخیرشان برابر اتلتیک بیلبائو با تنها یک امتیاز به خانه برگشتند.

 

تیم بارسلونا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در آخرین بازی شب سوم از هفته بیست‌و‌هفتم رقابت‌های لالیگای اسپانیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌‌مامس، تیم‌ فوتبال اتلتیک بیلبائو پذیرای بارسلونا بود که این بازی بدون گل به پایان رسید.

 

بارسایی‌ها در حالی پا به سن‌مامس گذاشتند که امید داشتند انتقام باخت 40 روز قبل‌شان در همین ورزشگاه (4 بر 2 در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا) را از حریف باسکی بگیرند، اما نتیجه تلاش‌‌شان تنها یک تساوی تلخ بود که فرصتی ایده‌آل برای صعود یک پله‌‌ای در جدول را از آنها گرفت.

 

با توجه به شکست جیرونای رده دومی برابر مایورکا در دیداری که ساعاتی پیش از این بازی برگزار شده بود، بارسلونا با کسب پیروزی در سن‌مامس 60 امتیازی می‌شد و خودش را به رده دوم و فاصله شش امتیازی رئال مادرید صدرنشین می‌رساند، اما توقف مقابل تیم ارنستو والورده باعث شد کاتالان‌ها با 58 امتیاز و یک امتیاز کمتر از جیرونا در رده سوم باقی بمانند و فاصله‌شان با رئال مادرید نیز همچون هفته گذشته هشت امتیاز باشد. در سوی دیگر میدان، بیلبائو با یک امتیاز این بازی 50 امتیازی شد، اما جایگاه این تیم هم تغییری نکرد و همچنان رتبه پنجم جدول را در اختیار دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------