خسروی: قرار نیست داور VAR زن باشد/ زود است درباره داور دربی حرف بزنیم



علی خسروی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال به شایعه حضور داوران زن به عنوان داور کمک داور ویدئویی (VAR) در دربی هفته آینده واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، براساس برنامه اعلامی سازمان لیگ فوتبال، تیم‌های استقلال و پرسپولیس چهارشنبه- ۲۳ اسفند- در هفته بیستم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند تا سال جاری با یکی از داغ‌ترین رقابت‌های ممکن به پایان برسد.

 

در فاصله کمتر از ۱۰ روز تا این مسابقه، امروز یکی از رسانه‌های ورزشی از احتمال حضور داوران زن در دربی به عنوان کمک داور ویدئویی در اتاق VAR خبر داد.

 

علی خسروی، عضو کمیته داوران در گفت‌وگو با ایرنا درباره حضور داوران زن در دربی گفت: دراین‌باره اطلاعی ندارم و در چند وقت اخیر جلسه‌ای دراین‌باره برگزار نشده و تصمیمی گرفته نشده است. اگر قرار بود تصمیمی در این رابطه گرفته شود، من به عنوان عضو کمیته داوران از آن باخبر بودم!

 

وی درباره اینکه آیا ممکن است که برخی با فشار از خارج از کمیته داوران به‌دنبال استفاده از داور زن در دربی باشند، اظهار داشت: فشاری از خارج مجموعه فوتبال نیست و ممکن است فدراسیون فوتبال دراین‌باره تصمیم بگیرد.

 

عضو کمیته داوران در ادامه با بیان اینکه داوران حاضر در اتاق کمک‌داور ویدئویی باید با تجربه باشند، اضافه کرد: داوری که در اتاق VAR حضور دارد باید با تجربه‌تر از داور وسط و به اصطلاح سوپرداور باشد.

 

خسروی درباره اینکه تکلیف داور دربی چه زمانی مشخص می‌شود، یادآور شد: فعلا زود است که دراین‌باره صحبت کنیم و معمولا یک هفته قبل از مسابقه، کمیته داوران درباره گزینه‌های دربی جلسه تشکیل می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------