پایان‌ هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل آرسنال/ تداوم صدرنشینی اینتر در سری آ



دیدار آرسنال و شفیلدیونایتد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
توپچی‌های لندن در دیداری خارج از خانه، حریف خود را تحقیر و جایگاه‌شان را در جدول رده‌بندی لیگ جزیره تثبیت کردند.

به گزارش تسنیم، پرونده هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) با برگزاری یک دیدار از ساعت 23:30 به وقت تهران بسته شد که در آن آرسنال میزبانش شفیلدیونایتد را با نتیجه 6 بر صفر در هم کوبید.

 

جشنوار گل تیم تحت هدایت میکل آرتتا در دقیقه 5 توسط مارتین اودگارد آغاز شد. در دقیقه 13 جیدن بوگل بازیکن تیم میزبان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تنها دو دقیقه بعد با گلزنی گابریل مارتینلی اختلاف دو تیم به سه گل افزایش یافت. در دقیقه 25 کار میزبان دیگر یکسره شد و این تیم گل چهارم را از کای هاورتز دریافت کرد. با این حال آرسنالی‌ها قبل از رفتن به رختکن یک بار دیگر هم دروازه میزبان را باز کردند و این گل در دقیقه 39 به وسیله دکلان رایس رقم خورد. نیمه دوم تنها یک گل داشت که آنهم سهم آرسنالی‌ها بود و این بار نیز یک بازیکن متفاوت گلزنی کرد؛ بن وایت در دقیقه 58.

 

این چهارمین برد متوالی آرسنال برابر شفیلدیونایتد در لیگ برتر انگلیس بود که در آنها 16 بار دروازه حریفش را باز کرده و تنها یک گل خورده است.

 

به این ترتیب توپچی‌ها با کسب نوزدهمین پیروزی خود در این فصل، 61 امتیازی شدند تا فاصله دو امتیازی با لیورپول صدرنشین و اختلاف یک امتیازی با منچسترسیتی رده دومی را حفظ کنند و در کورس قهرمانی باقی بمانند. این در حالی است که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده آنها، استون ویلا شش امتیاز کمتر دارد.

 

***

 

اینتر یک قدم دیگر به اسکودتو نزدیک‌تر شد

صدرنشین جدول رده‌بندی سری A اختلافش با تیم دوم جدول را به ۱۵ امتیاز افزایش داد.

 

تیم فوتبال اینتر با کسب پیروزی در آخرین بازی هفته بیست‌و‌هفتم رقابت‌های سری A ایتالیا، به ثبت یکی از سریع‌ترین قهرمانی‌های تاریخ این رقابت‌ها نزدیک‌تر شد.

 

صدرنشین جدول رده‌بندی سری A شب گذشته (دوشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو پذیرای جنوا بود و موفق شد حریفش را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارد.

 

گل‌های اینتر را در این بازی ابتدا کریستین اصلانی در دقیقه 30 و سپس الکسیس سانچس در دقیقه 38 (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساندند. تنها گل جنوا نیز در دقیقه 54 به وسیله یوهان واسکز رقم خورد.

 

با این نتیجه اینتر بیست‌و‌سومین پیروزی‌اش را کسب کرد و 72 امتیازی شد تا فاصله‌اش را با یوونتوس رده دومی که یک روز قبل به ناپولی باخت، به 15 امتیاز افزایش دهد. به فرض ثابت ماندن این فاصله، اینتر پنج هفته مانده به پایان فصل یعنی در هفته سی‌و‌سوم سری A بیستمین قهرمانی‌اش را کسب خواهد کرد هرچند با روند بی‌ثباتی که یوونتوس و سایر مدعیان لیگ در پیش گرفته‌اند این احتمال وجود دارد که شاگردان سیمونه اینزاگی حتی زودتر از آنهم اسکودتوی خود را قطعی کنند.

 

در جدول رده‌بندی سری A، پس از اینتر، یوونتوس با 57 امتیاز، میلان با 56 امتیاز و بولونیا با 51 امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------