جریمه سنگین الهامی برای بازیکنان نساجی؛ تمرین شبانه زیر برف



تمرین نساحی زیر برف،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
اولین شکست ساکت الهامی در سیرجان جوری برای او گران آمده که قصد داشت بازیکنان نساجی را با چتر نجات روی زمین کارگران رها کند.

به گزارش ورزش سه، درست وقتی که اشکان نامداری، دستیار الهامی، در نشست مطبوعاتی امروز بعد از بازی گل‌گهر و شکست سه بر صفر، به خبرنگاران اعلام کرد که این تیم امشب در تهران تمرین دارد، ساکت الهامی پلن تمرینی را چیده و به دستیارانش داده و به بازیکنان اعلام کرده بود. آنها باید بلافاصله از سیرجان سوار هواپیما می‌شدند و با چارتری که آنها را تا فرودگاه مهرآباد می‌نشاند، با چند خودروی دربستی خود را به ورزشگاه کارگران می‌رساندند.

 

نساجی که در این فصل با مهدی رحمتی شروع کرد و با لوکاس آلکاراس اسپانیایی ادامه داد، چند روزی است که هدایت تیم خود را به ساکت الهامی واگذار کرده و این سرمربی که سابقه بسیار خوبی در قائمشهر دارد و از محبوبیت خاصی بین طرفداران نساجی بهره می‌برد، برای اولین گام مقابل تیم خوب گل‌گهر با سه گل بازنده شد. باختی شوک آور برای ساکت که هرگز در سیرجان نباخته بود.

 

او در حالی که روی نیمکت دندان قروچه می‌کرد، خیلی زود بازیکنان را وادار به کار بیشتر کرد، آن هم در چارچوب یک تمرین یک ساعته زیر برف سنگین غرب تهران و در حالی که بازیکنان نفس نفس بازیکنان نساجی زیر نور نه چندان قوی ورزشگاه کارگران قابل مشاهده بود. آنها اما جدیت الهامی را می‌دیدند و دم برنمی‌آوردند، چرا که در این اوقات ممکن است اولین اعتراض به معنای آخرین فعالیت یک بازیکن باشد.

 

ساکت الهامی که نیم فصل اول در مس رفسنجان بود و حالا از جمع نارنجی پوشان جدا شده، در حالی به نیمکت نساجی برمی‌گردد که دقیقا مشابه این مسئله را در قائمشهر تجربه کرده و دوران خاصی را در نیمکت مربیگری‌اش رقم زده بود. او این بار نیز امیدوار است شانس در خانه این تیم پرطرفدار را بزند و شرایط به سود او رقم بخورد تا نامش بیش از گذشته در فوتبال ایران به عنوان مربی ناجی بدرخشد.

 

گام اول واکنش آنی او به شکستی است که ردپای کم‌کاری برخی بازیکنان در آن مشهود بوده اما دوران شوخی و خنده تمام شده؛ تا برد نیاورید باید بدوید.

 

در این ویدیو که شاید یکی از عجیب‌ترین ویدیوهای چند وقت اخیر فوتبال ایران باشد، ساکت الهامی در حالی که بعد از دویدن اولیه بازیکنان در تصویر پدیدار می‌شود و از بین آنها عبور می‌کند، با کلاه خود و عصبانیتی که در همین تاریکی نیز قابل مشاهده است، جملاتی را به زبان می‌آورد که به سختی قابل تشخیص است.

 

همین لحظات است که سروصدای بازیکنان هم بلند می‌شود که از خستگی ناله می‌کنند، اما قرار نیست رحمی در کار باشد. در حالی که بخار جلوی صورت بازیکنان را می‌گیرد و به این شکل سرمای هوا نیز آشکار می‌شود، الهامی از محمد عباس‌زاده می‌خواهد بلند شود و به تمرین ادامه دهد.

 

او سپس به بازیکنانش می‌گوید هنوز پنج دور دیگر از این تمرین مانده! بازیکنان بعد از این تمرین راهی استخر شدند و تمرین بعدی برای ساعت شش صبح فردا برنامه‌ریزی شده است. احتمالا یکی از زودهنگام‌ترین تمرینات تاریخ فوتبال ایران.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------