حکم سنگین برای داور لیگ برتری؛ عباس راکی 2+4 ماه محروم شد!



داوری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سازمان تامین اجتماعی با انتشار بیانیه‌ای صحبت‌های مدیرکل خود را به نوعی تکذیب کرد.

به گزارش ورزش سه، عباس راکی که سال‌هاست در سطح اول فوتبال ایران مشغول قضاوت است و جزو داوران پرکار در لیگ برتر به شمار می‌رود، با محرومیت غیرمنتظره و سنگین مواجه شده و نمی‌تواند تا هفته‌های پایانی در فصل جاری در داوری‌ها حضور داشته باشد.

 

این داور با تجربه که در دور رفت لیگ برتر 5 قضاوت انجام داد و در لیگ دسته اول هم قضاوت‌های حساسی داشت، در هیچ یک از مسابقات نیم‌فصل دوم حضور پیدا نکرده که علت غیبت او حالا مشخص شد.

 

عباس راکی که روز هجدهم خردادماه 99 با حکم عبدالکاظم طالقانی به‌عنوان رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان خوزستان منصوب شد، حالا با رای کمیته اخلاق همین هیئت فوتبال با محرومیت سنگین و 6 ماهه مواجه شده که البته دو ماه از این محرومیت قطعی و چهار ماه تعلیقی است.

 

این داور که بخاطر فیزیک خاص خود جلب توجه زیادی در فوتبال ایران کرده و البته قضاوت جنجالی هم در دور رفت لیگ برتر بین گل‌گهر سیرجان و سپاهان داشت، با محرومیت قطعی و دو ماهه مواجه شده و نمی‌تواند تا هفته‌های پایانی قضاوتی انجام بدهد و چهار ماه دیگر از محرومیت او تعلیقی است.

 

حکم محرومیت عباس راکی از روز پنجم اسفندماه 1402 اجرایی شده و تا روز پنجم اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت که البته او می‌تواند با اعتراض به کمیته استیناف هیئت فوتبال استان خوزستان این رای را بشکند.

 

طبق شنیده‌های خبرنگار ما دلیل محرومیت عباس راکی صحبت درباره مسائل مالی هیئت فوتبال استان خوزستان و دیگر مشکلات و ابهامات در این هیئت در یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه استانی بوده که واکنش طالقانی را به همراه داشته و او را با محرومیت مواجه کرده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------