صعود آسان بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا



لیگ قهرمانان اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
قهرمانان فصل گذشته بوندس‌لیگا و لوشامپیونه به اولین تیم‌های راه یافته به دومین مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ تبدیل شدند.

به گزارش تسنیم، در آغاز دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا تیم فوتبال بایرن مونیخ با نتیجه 3 بر صفر از سد میهمانش لاتزیو گذشت.

 

هری کین در دقیقه 38 و توماس مولر در دقیقه 2+45 بایرن مونیخ را در نیمه نخست صاحب گل کردند. در نیمه دوم نیز هری کین با زدن دومین گل خود در دقیقه 66 خیال باواریایی‌ها را از بابت صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آسوده کرد.

 

به این ترتیب بایرن با جبران باخت یک بر صفر بازی رفت، در مجموع دو بازی میهمان ایتالیایی‌اش را 3 بر یک شکست داد و برای پنجمین فصل متوالی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

 

در بازی همزمان در ورزشگاه آنوئتا، تیم فوتبال رئال سوسیه‌داد میزبان پاری‌سن‌ژرمن بود که این بازی با برتری 2 بر یک میهمان فرانسوی همراه شد.

 

پاریسی‌ها با گلزنی کیلیان امباپه در دقیقه 15 از میزبان خود پیش افتادند و با گلزنی مجدد مهاجم فرانسوی در دقیقه 56 اختلاف را به دو برابر افزایش دادند تا گل دیرهنگام میکل مرینو در دقیقه 89 برای رئال سوسیه‌داد فایده‌ای نداشته باشد.

 

با این نتیجه و با توجه به برتری 2 بر صفر پاریسی‌ها در بازی رفت در فرانسه، آنها مجموعاً با نتیجه 4 بر یک شگفتی‌ساز مرحله گروهی را حذف کردند.

 

دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با دو بازی دیگر پیگیری می‌شود که در یکی از آنها رئال مادرید میزبان لایپزیگ است و در دیگری منچسترسیتی از کپنهاگن پذیرایی خواهد کرد. سایر بازی‌ها نیز هفته آینده برگزار خواهند شد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------