منچسترسیتی راحت صعود کرد، رئال روی لبه تیغ!/ توقف اسپورتینگ برابر آتالانتا در آغاز مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا



لیگ قهرمانان اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هفته نخست از بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود آسان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها و راهیابی شاگردان کارلو آنچلوتی به مرحله یک چهارم نهایی به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، در دومین شب از هفته نخست دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو بازی همزمان برگزار شد که در یکی از آنها رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر میهمان خود لایپزیگ به تساوی یک - یک بسنده کرد، اما با توجه به برتری یک بر صفرش در بازی رفت در آلمان، مجموعاً‌ با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف آلمانی‌اش به پیروزی رسید و صعود کرد.

 

رئالی‌ها در این بازی با گلزنی وینیسیوس جونیور در دقیقه 65 پیش افتادند، اما برتری‌شان فقط سه دقیقه پابرجا بود چرا که ویلی اوربان گل تساوی را برای لایپزیگ زد. به این ترتیب 25 دقیقه پایانی بازی برای هواداران رئال با دلهره دریافت گلی دیگر و کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه همراه بود که البته این اتفاق در نهایت رخ نداد.

 

در بازی دیگر که در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار شد، تیم فوتبال منچسترسیتی حریف خود کپنهاگن را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشت. سیتی که در بازی رفت هم با همین نتیجه حریف دانمارکی‌اش را شکست داده بود، با گل‌های مانوئل آکانجی در دقیقه 5 و خولین آلوارس در دقیقه 9 کار حریف را یکسره کرد. محمد الیونسی در دقیقه 29 یکی از گل‌های خورده را برای کپنهاگن جبران کرد، اما در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه نخست، ارلینگ هالند سومین گل میزبان را زد تا این تیم در مجموع با برتری 6 بر 2 پیروز و راهی مرحله بعدی شود.

 

***

 

توقف اسپورتینگ برابر آتالانتا در آغاز مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا

صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال در دیداری خانگی برابر میهمان ایتالیایی‌اش متوقف شد و کار خود را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا سخت کرد.

 

لیگ قهرمانان اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در نخستین بازی از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال اسپورتینگ لیسبون و آتالانتا در پایتخت پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت. پائولینیو در دقیقه 17 برای میزبان پرتغالی و جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 39 برای میهمان ایتالیایی گلزنی کردند.

 

به این ترتیب آتالانتا که هفته آینده در دور برگشت میزبان اسپورتینگ خواهد بود، شانس خوبی برای حذف صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ پرتغال از گردونه رقابت‌ها خواهد داشت.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------