صعود ملوان به رده سوم جدول با شکست گل‌گهر/ کامبک هوادار مقابل ذوب آهن



لیگ بیست و سوم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ملوان بندرانزلی در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با برتری مقابل گل‌گهر سیرجان به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کرد.

به گزارش تسنیم، در دومین دیدار هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه - 17 اسفند ماه) تیم‌های ملوان بندر انزلی و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران بندر انزلی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر ملوان به پایان رسید.

 

محمدرضا سلیمانی در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی تنها گل شاگردان مهدی تارتار را به ثمر رساند تا ملوان با کسب این پیروزی 32 امتیازی شود و تا قبل از دیدارهای فردا به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کند. گل‌گهر سیرجان نیز با 30 امتیاز و یک پله سقوط در جایگاه ششم ایستاد.

 

براساس این گزارش، محمدرضا سلیمانی که موفق به زدن گل سه امتیازی برای ملوان شد، این روزها ستاره تیمِ مهدی تارتار است. او در حالی به مهره تأثیرگذار ملوان بدل شده است که تا پیش از آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر با محرومیتی چهار ماهه مواجه شده بود، اما با رأی کمیته استیناف این محرومیت لغو شد. سلیمانی طی هفته‌های اخیر دروازه تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال را نیز باز کرده بود.

 

یاسر همرنگ داور دیدار ملوان بندر انزلی - گل‌گهر سیرجان در این مسابقه افشار صداقت دروازه‌بان ذخیره ملوان را در دقیقه 81 از روی نیمکت اخراج کرد و به حبیب فرعباسی، میلاد باقری و محمد طیبی از ملوان و ابوالفضل رزاق‌پور، اریک بایناما، سامان فلاح، روبرتو تورس و علیرضا علیزاده از گل‌گهر سیرجان کارت زرد نشان داد.

 

***

 

کارت قرمز «کمال» مانع از کامیابی ذوب‌آهن شد/ کامبک هوادار بعد از اخراج برادران شجاعی

تیم‌های فوتبال هوادار و ذوب‌آهن از ساعت 17:20 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین تهران مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان این مسابقه به نتیجه تساوی 2-2 انجامید.

 

محمد قریشی در دقیقه 11 از روی ضربه کرنر و مجید علیاری در دقیقه 60 گل‌های سبزپوشان را وارد دروازه حریف کردند. ذوب آهن که ابتکار عمل را در دست داشت با اخراج کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 74 همه چیز را از دست داد.

 

داریوش شجاعیان بازیکن هوادار در حالی که در دقیقه 76 به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود در دقیقه 79 گل اول تیمش را به زیبایی وارد دروازه محسن فروزان کرد. همچنین بابک مرادی در دقیقه 5+90 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش در خانه مغلوب نشود.

 

کوپال ناظمی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت که به پویا مختاری، گریگول چابرادزه و امید لطفی از ذوب‌آهن و امین قاسمی‌نژاد و محمد میری از هوادار کارت زرد نشان داد. همچنین کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 74 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. مسعود شجاعی در دقیقه 60 مسابقه به دلیل اعتراض زیاد بعد از گل دوم ذوب‌آهن از زمین مسابقه اخراج شد تا همانند محمود شجاعی برادر و دستیارش در کادر فنی هوادار از روی سکوها تماشاگر بازی باشد.

 

آخرین پیروزی ذوب‌آهن مقابل آکادمی‌کیا در جام حذفی به دست آمده بود و آنها در سه دیدار پی در پی لیگ برتر نتوانسته بودند، صاحب پیروزی شوند. شاگردان ربیعی در دو مسابقه قبلی‌شان مقابل ملوان و پرسپولیس متحمل شکست شده بودند.

 

***

 

جدال قعرنشینان با ۲ گل به خودی مساوی شد/ صنعت نفت باز هم در خانه نبرد 

تیم‌های صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:40 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه دو تیم به نتیجه تساوی یک - یک و تقسیم امتیاز رضایت دادند.

 

عرفان قهرمانی مدافع صنعت نفت در دقیقه 42 دروازه خودی را باز کرد تا تیم ساکت الهامی با پیروزی به رختکن برود. بازی با برتری یک بر صفر نساجی رو به اتمام بود که علیرضا رضایی سنگربان این تیم در دقیقه 4+90 به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد و کار را به تساوی کشاند. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم صنعت نفت آبادان در فصل جاری در هیچ‌کدام از دیدارهای خانگی خود پیروز نشده است.

 

داوری این دیدار برعهده سعید رحیمی‌مقدم بود که علی یوسف، حسین شنانی، مصطفی احمدی و میثم تهیدست از صنعت نفت و سعید آقایی، سیداحسان حسینی و صابر حردانی از نساجی را با کارت زرد جریمه کرد. سرمربیان دو سهراب بختیاری‌زاده و ساکت الهامی نیز در دقایق تلف‌شده بازی با کارت قرمز داور از زمین اخراج شدند.

 

صنعت نفت آبادان با تساوی در بازی امروز 13 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد. نساجی نیز با 12 امتیاز قعرنشین جدول باقی ماند.

 

لیگ بیست و سوم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------