آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

مورایس: اگر هزینه نکنیم از کشورهایی مانند عربستان عقب خواهیم ماند



مورایس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر هزینه نکنیم از کشورهایی مانند عربستان عقب خواهیم ماند و باید این موضوع را بپذیریم که فوتبال حرفه‌ای شرایط خاص خود را دارد.

به گزارش فارس، ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار با پیکان اظهار داشت: لحظات جذابی را در لیگ پشت سر گذاشتیم، پیکان تیم خوبی است که ترکیب خوب و بازیکنان خوبی دارد؛ مثل همیشه آماده هستیم و مقابل هواداران خود بازی داریم.

 

وی افزود: صادقانه باید بگویم انتظار اتفاقات خوب دارم، در میان دو بازی لیگ ما رقابت‌های زیادی برگزار شد و امیدوارم بتوانیم به روند خوب گذشته بازگردیم.

 

مورایس در خصوص مصدومیت کاوه رضایی گفت: شرایط او تغییر نکرده است، همچنان مصدوم است و او را فردا در اختیار نداریم.

 

سرمربی سپاهان در خصوص جذب یک بازیکن از آکادمی ذوب‌آهن گفت: وقتی بازیکنی در آکادمی حضور دارد، یعنی در سطح یادگیری است، خیلی سخت است که بازیکن ۱۷ ساله داشته باشیم تا این که بازیکن ۲۴ ساله بگیریم، چون هزینه و زمان کار متفاوت خواهد بود.

 

وی ادامه داد: به عنوان مربی یا مدیر باید به این فکر باشیم که بازیکن باکیفیت بگیریم، امیدوارم نخواهم بار دیگر دراین خصوص توضیح دهم چون به نظر من این موضوع واضح است.

 

مورایس تصریح کرد: ما هم بازیکنی داریم که به ذوب‌آهن پیوسته است و نام او ارشیا سرشوق است، فوتبال ایران باید به بازار حرفه‌ای نقل و انتقالات عادت کند، اگر بازیکنی را می‌خواهیم باید بهای داشتن او را بپردازیم، باید این موضوع را درک کنیم که باید مبلغی برای جذب بازیکنان پرداخت شود.

 

سرمربی سپاهان گفت: اگر هزینه نکنیم از کشورهایی مانند عربستان عقب خواهیم ماند و باید این موضوع را بپذیریم که فوتبال حرفه‌ای شرایط خاص خود را دارد.

 

وی در پایان گفت: فردا یک بازی دیگر است، امیدوارم هواداران در کنار ما باشند، قهرمانان به قهرمانان نیاز دارند، تمام شهروندان اصفهان باید به سپاهان افتخار کنند و در کنار هم برای موفقیت تلاش کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------