شکسته شدن طلسم ۵ ماهه استقلال در اهواز/ شاگردان نکونام بدون تلفات به دربی رسیدند



دیدار استقلال تهران و خوزستان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر با برتری برابر استقلال خوزستان به استقبال هفته بیستم و دیدار با پرسپولیس البته اگر این مسابقه به تعویق نیفتد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال از ساعت 19:45 امروز (جمعه) در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت. گوستاوو بلانکو (41) تک گل استقلال را به ثمر رساند.

 

شاگردان جواد نکونام که آخرین برد بیرون از خانه‌شان به 15 مهرماه در هفته هفتم برابر مس رفسنجان بازمی‌گشت، علاوه بر شکستن این طلسم، 42 امتیازی شدند و با صدرنشینی به استقبال دربی 103 رفتند. شاگردان سیروس پورموسوی نیز با 12 امتیاز در رده پانزدهم باقی ماندند.

 

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، محمود مطلق‌زاده، جواد آقایی‌پور، آسو رستم، حسین ساکی، تورسنوف، روبرتو (75 - پیمان رنجبری)، حسین احمدی(54 - امیرمحمد محکم‌کار)، علیرضا خوشکفا، متین کریم‌زاده (11+45 - علیرضا کاظمی) و عثمان الدونگ.

 

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی(5 +90 - صالح حردانی)، روزبه چشمی، آرش رضاوند(76 - امید حامدی‌فر)، مهدی مهدی‌پور(5+90 - زبیر نیک‌نفس)، گوستاوو بلانکو(4+90 - آرمان رمضانی) و جلال‌الدین ماشاریپوف(83 - پیمان بابایی).

 

داور: موعود بنیادی‌فر

 

نیمه اول

دقیقه 5: شوت جواد آقایی‌پور را سید حسین حسینی در آغوش گرفت.

 

دقیقه 18: ضربه سر بلانکو پس از برخورد به مدافع استقلال خوزستان به کرنر رفت.

 

دقیقه 19: توپ ارسالی از نقطه کرنر دوباره به بلانکو رسید که توپ او بلوکه شد و در ادامه شوت زمینی رافائل سیلوا از کنار دروازه استقلال خوزستان راهی اوت شد.

 

دقیقه 38: ارسال خوب صالح حردانی به ماشاریپوف رسید و این بازیکن قصد داشت با ضربه نمایشی دروازه استقلال خوزستان را باز کند ولی ضربه‌اش در چارچوب نبود.

 

دقیقه 39: اعتراض آسو رستم به داور باعث شد با کارت زرد جریمه شود.

 

دقیقه 41: ابوالفضل جلالی با توپ‌گیری از بازیکن استقلال خوزستان آن را به ماشاریپوف رساند. هافبک ازبکستانی ارسال دقیقی به محوطه جریمه داشت و بلانکو، مهاجم آرژانتینی استقلال با ضربه سر دروازه تیم میزبان را باز کرد.

 

دقیقه 45: بلانکو یکبار دیگر با ارسال توپ صاحب موقعیت شد ولی این بار فرزین گروسیان ضربه سر مهاجم آرژانتینی را گرفت. چند ثانیه بعد شوت روزبه چشمی از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

 

نیمه دوم

دقیقه 53: حسین احمدی به دلیل درگیری با روزبه چشمی با کارت زرد جریمه شد.

 

دقیقه 57: شوت آرش رضاوند را ابتدا گروسیان گرفت و در ادامه توپ بار دیگر توسط رضاوند وارد دروازه شد اما کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

 

دقیقه 60: ضربه آقایی‌پور پس از برخورد به مداقع استقلال به کرنر رفت.

 

دقیقه 73: سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان به دلیل اعتراض به داور اخراج شد.

 

دقیقه 90: پاس آسو و ضربه پیمان رنجبری که با دخالت به موقع چشمی راهی کرنر شد.

 

دقیقه 7+90: ارسال زمینی به محوطه جریمه استقلال می‌رفت موقعیت خطرناکی برای استقلال خوزستان ایجاد کند ولی توپ به بیرون رفت.

 

دربی 103 قرار است در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر چهارشنبه 23 اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار شود و استقلال بدون محروم به مصاف پرسپولیس می‌رود.

 


    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------