آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

برد بارسلونا برابر مایورکا/ ناپولی از سهمیه لیگ قهرمانان دورتر شد



دیدار بارسلونا و مایورکا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان ژاوی هرناندس با کسب یک پیروزی خانگی برابر تیمی از رده‌های پایین جدول، موقتاً صعودی یک پله‌ای را در جدول لالیگا تجربه کردند.

به گزارش تسنیم، در آغاز هفته بیست‌و‌هشتم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (جمعه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه المپیک مونتجوییک میزبان مایورکای رده پانزدهمی بود که این بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

 

بارسلونای رده سومی در حالی این نتیجه را کسب کرد که در دقیقه 24 یک پنالتی به دست آورد که ایلکای گوندوگان آن را هدر داد. فرصت‌سوزی ستاره آلمانی، تا دقیقه 73 بازی را مساوی نگه داشت اما او خوش‌شانس بود که پنالتی هدر دادنش منجر به توقف بارسا نشد، چرا که لامین یامال سرانجام قفل دروازه‌ها را شکست و گل نخست را برای میزبان کاتالان زد. در نهایت همین گل باعث ثبت هجدهمین پیروزی فصل بارسلونا در لالیگا شد تا این تیم با روحیه‌ای مضاعف به استقبال ناپولی، در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برود.

 

این نتیجه شاگردان ژاوی هرناندس را با 61 امتیاز به رده دوم جدول برد تا موقتاً‌ جای رقیب هم‌ایالتی‌شان جیرونا را بگیرند.

 

در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال مادرید 66 امتیازی صدرنشین است و بارسلونا با پیروزی امشب 61 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد. به این ترتیب جیرونای 59 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و اتلتیکومادرید 55 امتیازی هم چهارم است.

 

***

 

ناپولی از سهمیه لیگ قهرمانان دورتر شد

قهرمان فصل گذشته سری A برای شانزدهمین بار در ۲۸ بازی خود در فصل جاری این مسابقات متوقف شد.

 

هفته بیست‌و‌هشتم رقابت‌های سری A، شب گذشته (جمعه) با برگزاری یک بازی از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا آغاز شد که در آن تیم میزبان یعنی ناپولی مقابل میهمانش تورینو به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

 

قهرمان فصل گذشته سری A‌ که هفته گذشته موفق به غلبه بر یوونتوس شده بود، این بار از پس دیگر تیم شهر تورین برنیامد و این در حالی بود که با گل خویچا کوارتسخلیا در دقیقه 61 از حریف پیش افتاده بود. برتری شاگردان فرانچسکو کالتزونا تنها سه دقیقه دوام داشت، چرا که آنتونیو سانابریا در دقیقه 64 گل تساوی را برای تورینو به ثمر رساند.

 

با این نتیجه ناپولی برای هشتمین بار مساوی کرد و برای شانزدهمین بار در این فصل سری A متوقف شد. یک امتیاز این بازی تیم شهر ناپل را 44 امتیازی کرد، اما آن را در رده هفتم نگه داشت. این یعنی که فیورنتینای رده هشتمی با کسب پیروزی در این هفته می‌تواند جای ناپولی را تصاحب کند. همچنین در صورت پیروزی بولونیای رده چهارمی مقابل اینتر، فاصله ناپولی با آخرین سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده به 10 امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر 72 امتیازی صدرنشین است و یوونتوس با 57 امتیاز در رده دوم قرار دارد. همچنین میلان 56 امتیازی سوم است و بولونیا با 51 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------