۸۰ درصد از سهام پرسپولیس واگذار شد/ واگذاری سهام استقلال با رعایت تشریفات



سهام پرسپولیس و استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هشتاددرصد از سهام باشگاه پرسپولیس به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر بابت رد دیون و سایر تکالیف دولت واگذار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور تصویب‌نامه 27 دی ماه سال 1402 درباره واگذاری 80 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس جهت رد دیون دولت را به وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان ابلاغ کرد.

 

براین‌اساس معادل 80 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان به صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر بابت رد دیون و سایر تکالیف دولت واگذار خواهد شد.

 

همچنین تعداد دقیق و نهایی قیمت سهام قابل واگذاری، با تصویب هیئت واگذاری تعیین می‌شود. نقل و انتقال سهام موضوع این مصوبه نیز خارج از ساعت معاملات و خارج از اتاق پایاپای صورت می‌گیرد و از مالیات معاف است.

 

سهام باشگاه استقلال با رعایت تشریفات قانونی واگذار می‌شود

با اعلام معاون اول رئیس جمهور، سهام باشگاه استقلال با رعایت تشریفات قانونی واگذار می‌شود.

 

از هولدینگ خلیج فارس به عنوان جدی‌ترین خریدار استقلال یاد می‌شود البته که گفته می‌شود آبی‌ها ابتدا زیر نظر وزارت ورزش فعالیت می‌کنند و پس از حل برخی موانع بر سر راه، استقلال نیز به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

 


    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------