آخرین اخبار ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

هیات فوتبال استان تهران درباره اتفاق امروز در مسابقات فوتبال پایه گفت: به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های آرمان…

مدیرعامل استقلال در سوئیس پیگیر ماجرای سانتاکلارا



خطیر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در مقر فیفا راه‌های انتقال سریع مطالبات سانتاکلارا را بررسی کرد.

به گزارش طرفداری، ️مدیرعامل باشگاه استقلال در تلاش است پرونده سانتاکلارا بدون مشکل بسته شود.

 

علی خطیر با استفاده از تعطیلات نوروزی به سوئیس سفر کرده و طی دو روز گذشته با حضور در مقر فیفا راه‌های انتقال سریع مطالبات سانتاکلارا را بررسی کرده است. او از روز دوشنبه نیز در مقر فیفا پیگیر انتقال وجه درآمدهای بلوکه شده باشگاه استقلال در صندوق فدراسیون بین‌المللی فوتبال به حساب باشگاه پرتغالی خواهد بود تا مطالبات باشگاه سانتاکلارا پرتغال مانع صدور مجوز حرفه‌ای برای استقلال نشود.

 

باشگاه استقلال از محل درآمدهای خود بیش از ۳۰۰ هزار دلار در فیفا اندوخته دارد. فیفا حاضر نیست به دلیل ترس از عواقب تحریم‌ها این پول را به حساب استقلال واریز کند اما با پیگیری‌های باشگاه استقلال، فدراسیون بین‌المللی فوتبال پذیرفته این مبلغ را به جای بخشی از بدهی این باشگاه به سانتاکلارا پرداخت کند. مابقی مبلغ را هم باشگاه استقلال از دیگر منابع مالی تهیه کرده و در حال انتقال پول به حساب باشگاه سانتاکلارا است تا آخرین مانع بر سر راه صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال برطرف شود.

 

سانتاکلارا در پرونده انتقال محمد محبی به دلیل سوءرفتارهای مدیران وقت باشگاه از استقلال شکایت کرد و حالا باشگاه آبی‌پوش پایتخت بعد از مدت‌ها کشمکش ناچار است مطالبات باشگاه پرتغالی را بپردازد. طی روزهای گذشته برخی افراد در فضای مجازی در حال ترساندن هواداران استقلال از پرونده مطالبات سانتاکلارا بودند اما مدیران استقلال مدعی هستند علی خطیر در حاشیه سفر خود به سوئیس، این مشکل را از مجراهای قانونی برطرف می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------