12 ستاره پرسپولیس در مسیر جدایی؛ تابستان سخت در انتظار سرخ‌ها



جدایی بازیکنان پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
در پایان لیگ بیست‌وسوم، قرارداد 12 بازیکن پرسپولیس به پایان می‌رسد و مدیران این باشگاه برای ادامه همکاری با آن‌ها کار سختی را در پیش دارند.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیسی‌ها در فصل گذشته موفق شدند در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام به مقام قهرمانی برسند و حالا در فصل جاری در سودای آن هستند تا بتوانند 3گانه فصل گذشته را تکرار کنند؛ هر چند که آن‌ها در مقطعی در جدول لیگ بیست‌وسوم، در فاصله 3 امتیازی با استقلالِ صدرنشین در رتبه دوم جدول هستند و در جام حذفی هم در جمع 16 تیم برتر رقابت‌ها حضور دارند. یکی از چالش‌های مدیران باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته، پرداخت پاداش‌های قهرمانی بازیکنان و اعضای کادرفنی بود.

 

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در چند نوبت صراحتاً نسبت به پاداش‌های قهرمانی تعیین‌شده موضع گرفت و گفته می‌شود که همچنان اعضای تیم پرسپولیس از فصل گذشته مطالباتی دارند. در فاصله حدوداً 2 ماه تا پایان فصل 03-1402، چالشی بزرگ در انتظار مدیران باشگاه پرسپولیس است؛ هر چند که زمزمه‌هایی درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس بعد از پایان فرآیند واگذاری سهام باشگاه مطرح است اما با این وجود، برای حضور در فصل آینده رقابت‌های باشگاهی، یکی از مهم‌ترین چالش‌ها، حفظ ستاره‌های کلیدی فصل جاری است.

 

خطر فروپاشی خط دفاع پرسپولیس را تهدید می‌کند!

گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی سرخ‌پوشان پایتخت در پایان فصل جاری به نقطه پایان قراردادش با پرسپولیس می‌رسد و بدون‌شک تمدید قرارداد با این مدافع باتجربه که در حال حاضر برترین گلزن سرخ‌ها در فصل جاری محسوب می‌شود، یکی از اولویت‌های مهم مدیریت باشگاه می‌تواند باشد. ضمن آنکه قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی که در حال حاضر از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شده و دور از میادین است، هم در پایان فصل جاری با سرخ‌پوشان پایتخت به پایان خواهد رسید.

 

وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی هم دیگر بازیکنان خط دفاعی پرسپولیس هستند که در پایان فصل جاری، مدت قرارداد همکاری‌شان با سرخ‌پوشان پایتخت به پایان می‌رسد و همین مسئله باعث شده تا دگرگونی بزرگ، خط دفاعی پرسپولیس را تهدید کند. هر 6 بازیکن در طول 2 فصل اخیر نقش پررنگی در موفقیت‌های پرسپولیس داشته‌اند و همین مسئله باعث شده تا هواداران سرخ‌پوش نسبت به آینده همکاری با این بازیکنان کلیدی دل‌نگران باشند.

 

6 ستاره کلیدی سرخ‌ها در حوالی خط پایان!

مسعود ریگی و سروش رفیعی که زوج خط هافبک پرسپولیس در فصل جاری محسوب می‌شوند، در پایان فصل جاری قراردادشان با سرخ‌پوشان پایتخت به پایان خواهد رسید و حفظ این زوج موفق در قلب خط هافبک می‌تواند ماموریت مهم مدیران باشگاه پرسپولیس شد. در پست وینگر هم 4 مهره کلیدی پرسپولیس به روزهای پایانی همکاری‌شان با سرخ‌پوشان نزدیک می‌شوند که همین مسئله باعث شده تا هواداران سرخ‌پوش نسبت به کاهش قوای تهاجمی تیم‌شان در فصل آینده نگران شوند.

 

مهدی ترابی که بدون‌شک یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در طول 5 سال اخیر بوده، قراردادش رو به پایان است و در کنار او، وحید امیری، سعید صادقی و امید عالیشاه هم در پایان فصل 03-1402 قراردادشان با پرسپولیس به پایان می‌رسد. در روزهای گذشته بازیکنان پرسپولیس، خبر آغاز مذاکرات برای تمدید قراردادهایشان را تکذیب کردند و باید دید از چه زمانی رایزنی‌ها برای حفظ این بازیکنان آغاز خواهد شد و از میان 12 بازیکنی که قراردادشان رو به پایان است، کدامیک در جمع سرخ‌پوشان پایتخت خواهند ماند و در فصل آینده هم با پیراهن پرسپولیس در رقابت‌های باشگاهی حضور پیدا می‌کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------