تساوی تراکتور و سپاهان به نفع سرخابی‌ها/ تقسیم امتیازات آلومینیوم و هوادار



دیدار تراکتور و سپاهان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تساوی تیم‌های تراکتور و سپاهان در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر به نفع بالانشین‌های جدول شد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب دیداری معوقه از هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های تراکتور و سپاهان از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در دیداری حساس در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا هیچ‌کدام از دو تیم نتوانند امتیازات کامل بازی را به دست بیاورند.

 

با این نتیجه تیم‌های تراکتور و سپاهان با 39 و 38 امتیاز بدون تغییر در جایگاه‌شان در رده‌های سوم و چهارم جدول باقی ماندند تا این نتیجه بیش از هر تیمی، به نفع سرخابی‌های پایتخت باشد. تیم استقلال با 46 و پرسپولیس با 43 امتیاز در جایگاه اول و دوم جدول قرار دارند.

 

امیر عرب‌براقی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و به عارف آقاسی و شجاع خلیل‌زاده از تیم تراکتور و محمد کریمی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

 

دیدار تراکتور تبریز - سپاهان اصفهان در ورزشگاهی مملو از تماشاگر برگزار شد و فوتبالدوستان تبریزی استقبال خوبی از این بازی داشتند.

 

تقسیم امتیازات آلومینیوم و هوادار در مسابقه‌ای معوقه

تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار تهران در دیداری معوقه از هفته هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:15 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 

کریم اسلامی در دقیقه 7 این بازی هوادار را پیش انداخت، اما در دقیقه پایانی نیمه اول امین کاظمیان کار را به تساوی کشاند تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

 

با تساوی در بازی امروز تیم فوتبال آلومینیوم اراک 29 امتیازی شد و همچنان در رده هفتم جدول لیگ برتر باقی ماند. تیم هوادار نیز 20 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد.

 

فرهاد امینی قضاوت دیدار آلومینیوم اراک - هوادار را برعهده داشت. او در این بازی به ابوالفضل سلیمانی و رضا جبیره از تیم آلومینیوم و محسن سفیدچقایی و مرتضی منصوری از تیم هوادار کارت زرد نشان داد.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------