واکنش پوچتینو به پیروزی دیوانه‌وار چلسی برابر یونایتد



پوچتینو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی آرژانتینی چلسی تیمش را مستحق برد برابر یونایتد دانست و ابراز امیدواری کرد این برد باعث آشتی هواداران با تیمش شود.

به گزارش ایسنا به نقل از بی بی سی اسپورت، چلسی در دیداری دشوار در لیگ برتر انگلیس توانست یونایتد را ۴ بر ۳ شکست دهد. به این ترتیب آبی‌های لندن برای اولین بار از ۵ نوامبر ۲۰۱۷ در لیگ برتر موفق به شکست منچستریونایتد شدند. 

 

مائوریسیو پوچتینو بعد از این دیدار گفت: خیلی خوشحالم چون فکر می‌کنم مستحق برد بودیم. سخت بود اما در مجموع بهتر از حریف بودیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما به یکباره شرایط برای ما سخت شد.

 

او در بخش بعدی افزود: منچستریونایتد در انتقال از دفاع به حمله بسیار خوب است اما واقعیت این است که برای برنده شدن باید کمی بیشتر تلاش کنید. این برد شروعی برای برقراری ارتباط با هواداران است. این بازی و ۳ امتیازی که کسب کردیم برای آینده ما بسیار مفید است.

 

پوچتینو در پایان درباره درخشش کول پالمر به بی بی سی گفت: او کار فوق العاده‌ای انجام داد و شخصیت و مهارت خود را به بهترین شکل ممکن نشان داد.

 

تن هاخ: اشتباهاتی مرتکب شدیم که به قیمت بازی تمام شد

اریک تن هاخ هلندی بعد از شکست برابر چلسی گفت: بازی شگفت انگیزی بود و کیفیت بالایی داشت. یونایتد بر بازی مسلط بود اما اشتباهاتی مرتکب شدیم که به قیمت بازی تمام شد. ما باید از این موضوع درس بگیریم.

 

او افزود: اگر بازیکن منچستریونایتد هستید، باید بدانید که چگونه با شرایط مختلف کنار بیایید. من از نحوه بازی تیمم خوشم آمد، فوق العاده بود. ما بر حریف خود تسلط داشتیم ولی متاسفم که به ۳ امتیاز نرسیدیم.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------