خطیر: به خاطر استقلال حاضرم فحش بخورم/ به دشمنان استقلال خوراک ندهیم



خطیر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
علی خطیر، مدیر عامل باشگاه استقلال از جواد نکونام خواست به خاطر آرامش استقلال حرف.ها را به پایان فصل موکول کند.

به گزارش ورزش سه، چالش و اختلافات علی خطیر، مدیرعامل استقلال با جواد نکونام از ابتدای فصل تاکنون ادامه داشته و شب گذشته نکونام، سرمربی استقلال صحبت‌های جدیدی را علیه مدیریت باشگاه مطرح کرد.

 

حال علی خطیر در گفت‌وگو با خبرنگاران با سوالی در این خصوص مواجه شد و در واکنش به حرف‌های نکونام خواست این حرف‌ها در انتهای فصل زده بشود و الان وقت مشخص کردن مقصر نیست.

 

او در مورد صحبت‌های نکونام گفت: من خیلی اعتقاد ندارم حرف‌های خانواده را بزنم. حرف خانواده باید در دل خانواده بماند. یک نفر نمی‌تواند از زمان شروع کار من بگوید خطیر چنین کاری کرده‌. حرف زیاد است و من هم حرف خیلی برای گفتن دارم ولی خواهشم این است و از کل مجموعه این را خواستم. آقای نکونام هم دغدغه‌های خودش را دارد و در مصاحبه‌های قبلی هم گفتم دلش می‌خواهد استقلال قهرمان شود اما خواهشم این است که برای آرامش استقلال همه کمک کنیم و حرف‌ها را بعد از قهرمانی استقلال بزنیم و هرکس می‌تواند بگوید من یا کسی دیگری مقصر بودم‌. مهم نیست چه کسی مقصر بود و الان وقتش نیست. این حرف‌های خانواده است و من حرف خانواده را بیرون نمی‌آورم.

 

خطیر در این خصوص افزود: همه ارکان باشگاه این مسئله را رعایت کنند و اجازه ندهند در این شرایط که استقلال صدر جدول است و تمام اختیار قهرمانی دست خودمان است، خودمان را اذیت کنیم و این قهرمانی را از استقلال بگیریم. انشاالله استقلال با تلاش بازیکنان باغیرت و کادرفنی خوب باشگاه قهرمان می‌شود. ما الان نباید به دشمنان‌مان خوراک بدهیم و باعث شویم حاشیه دامن باشگاه را بگیرد.

 

خطیر در مورد اینکه در این اختلافات مورد انتقاد برخی هواداران قرار گرفته گفت: من حاضرم هرچی فحش است و هرچی کنایه است بشنوم به خاطر استقلال. من خواهشم این است از شما رسانه‌ها، شاید این مباحث جنگ بین مربی و مدیرعامل برای شما جذاب باشد، به هر حال رسانه‌اید و این را دوست دارید چراکه هر چقدر این فضا هیجانی‌تر باشد برای شما بهتر است چون مخاطبین برنامه‌تان بیشتر می‌شود. من خواهشم این است که شما به هواداران میلیونی استقلال که در خانه بابت این مسئله حرص می‌خورند توجه کنید. این مسئله هیچ چیز برای فوتبال ندارد.

 

او سپس تقصیرها را گردن گرفت و عنوان کرد: همه تقصیرها و اگر اتفاقی افتاده بر عهده من خطیر است. هیچکس در باشگاه استقلال به غیر از بنده اگر خدایی نکرده اتفاقی بیفتد مقصر نیست و همه این‌ها را گردن می‌گیرم‌. ما صدر جدولیم و یادمان نرود یک عده با حاشیه سازی می‌خواهند ما را از صدر جدول دور کنند ولی انشاالله این اتفاق نمی‌افتد.

 

او در جایی از حرف‌هایش در صحبت با خبرنگاران که درباره جملات نکونام سوال می‌کردند گفت: اصلا ما شاگرد آخر.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------