۶ ستاره ناشناخته جام‌جهانی/ جلال حسینی در رده دوم



اخبار,اخبار ورزشی , جلال حسینی

 

اخبار ورزشی - جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
۶ ستاره ناشناخته جام‌جهانی/ جلال حسینی در رده دوم

سایت «Caught Offside» در گزارشی از ۶ ستاره ناشناخته رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل از مدافع تیم ملی فوتبال ایران تمجید کرد.

به گزارش فارس، سایت «Caught Offside» در گزارشی با عنوان 6 ستاره ناشناخته جام‌جهانی نوشت: همیشه در رقابت‌های جام‌جهانی این مسئله مطرح بوده که کدام بازیکنان ناشناخته می‌توانند با عملکردشان در این مسابقات به ستاره تبدیل شوند و جام‌جهانی 2014 نیز هیچ تفاوتی با سایر دوره‌ها ندارد و بازیکنان ناشناخته‌ای اولین قدم خود را برای تبدیل شدن به ستاره‌های جهانی و انتقال به تیم‌های بزرگ اروپایی و دستمزدهای کلان با عملکرد فوق‌العاده خود در برزیل برداشته‌اند.

1) گیلرمو اوچوا (مکزیک)
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال مکزیک ستاره نمایش کشورش در جریان تساوی بدون گل مقابل برزیل در فورتالزا بود. او پس از پشت سر گذاشتن فصلی ناامید کننده در تیم آژاکسیو که باعث سقوط این تیم به لیگ دسته دوم فرانسه شد، به این مسابقات آمد.

وی با نمایشی که مقابل برزیل داشت، توانست توجه باشگاه‌های آرسنال و لیورپول را جلب کند.

2) جلال حسینی (ایران)
هر چند انتظار نمی‌رود مدافع میانی تیم ملی ایران در سن 32 سالگی بتواند پس از عملکرد فوق‌العاده‌اش در جام‌جهانی به باشگاه‌های بزرگ منتقل شود اما بازیکن پرسپولیس یکی از بهترین عملکردهای خود را در این مسابقات به نمایش گذاشته است.

با وجود اینکه لیونل مسی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم مقابل ایران گل پیروزی بخش آرژانتین را به ثمر رساند اما حسینی در خط دفاعی ایران و فضا ندادن به آرژانتین درست مثل بازی با نیجریه فوق‌العاده کار کرد. حسینی تمام دوران فوتبالش را در ایران سپری کرد؛ وی در تیم‌های سایپا، سپاهان نیز بازی کرده و تاکنون در 85 بازی ملی برای ایران به میدان رفته است.

3) یلستین تجدا (کاستاریکا)
در حالی که زوج جوئل کمپل و برایان روئیز که در لیگ برتر بازی می‌کنند، در جریان صعود کاستاریکا به مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی 2014 تیتر روزنامه‌ها را به خود اختصاص دادند؛ این عملکرد ارزشمند یلستین تجدا در خط میانی بود که به اندازه سایر اتفاقات اهمیت داشت. این بازیکن 22 ساله تاکنون بیش از 100 بازی برای تیم ساپریسا کاستاریکا انجام داده و مطمئنا با شروع رقابت‌های باشگاهی تیم‌های دیگر برای جذب او ابراز تمایل خواهند کرد.

4) اوگنیو منا (شیلی)
بال چپ شیلی به همراه مائوریسیو ایسلا در سمت راست زمین عوامل کلیدی در صعود شاگردان خورخه ساماپولی به دور بعدی رقابت‌های جام‌جهانی با پیروزی مقابل استرالیا و اسپانیا بودند.

این بازیکن 25 ساله اخیرا پس از یک سال حضور قرضی در سانتوس، به صورت دائمی به این تیم ملحق شده است اما اگر عملکرد فوق‌العاده وی ادامه داشته باشد، باشگاه‌هایی از لیگ‌های مطرح اروپا ممکن است خواهان جذب وی شوند. منا دوره کارآموزی طولانی را در لیگ شیلی سپری کرد و برای تیم‌های سانتیاگو واندررز و یونیورسیداد دی شیلی بازی کرد.

5) تئوفیلو گوتیرز (کلمبیا)
وقتی معلوم شد که تئو گوتیرز، مهاجم ریورپلاته به جای جکسون مارتینز و خوان کینترو، بازیکنان پورتو یا کارلوس بکا، ستاره سویا به جای فالکائوی مصدوم درون ترکیب اصلی قرار بگیرد، بسیاری از ابروها به نشانه تعجب بالا رفت. گوتیرز همه منتقدانش را با گلزنی در دیدار افتتاحیه مقابل یونان و مشکلاتی که برای تیم‌های حریف در دو بازی اول تیمش ایجاد کرد، سر جایشان نشاند.

گوتیرز 29 ساله که تمام دوران فوتبالش را در آمریکای لاتین سپری کرد، به جز دوران کوتاه موفقیت‌آمیزش در ترابوزان، می‌تواند در صورت درخشش در کلمبیا در جام‌جهانی به یکی از بهترین تیم‌های اروپا راه یابد.

6) انر والنسیا (اکوادور)
انر والنسیا تقریبا یک تنه باعث شد که اکوادور برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی شانس زیادی داشته باشد. والنسیا در دیدار مقابل سوئیس گل تیمش را به ثمر رساند و در پیروزی دو بر یک تیمش مقابل هندوراس نیز دو گل تیمش را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم زنده بماند. با توجه به شرایط فوق‌العاده وی، جای تعجبی ندارد که بازیکن اکوادور مورد علاقه بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری قرار بگیرد.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------