آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

جام‌جهانی برای ایران تمام نشده است



اخبار,اخبار ورزشی ,آندرانیک تیموریان

 

اخبار ورزشی -  جام‌جهانی برای ایران تمام نشده است

آندرانیک تیموریان، یکی از بهترین‌های ایران در جام‌جهانی 2014 است، او از معدود بازیکنان ایران است که سابقه بازی در جام‌جهانی 2006 را هم در کارنامه دارد و در بازی با آرژانتین هم فوق‌العاده بود، طوری برابر بازیکنان نامدار آرژانتین میدانداری کرد که انگار نه انگار بازیکن روبه‌رویش لیونل مسی یا آنخل دی ماریاست. حتی تک‌اخطاره‌بودن هم موجب نشد تا آندو در جنگ‌های میانه میدان کم بیاورد. او هم مثل سایر بازیکنان حسرت بازی شنبه را می‌خورد و معتقد است بدشانسی و داور مانع ایران شد.

به نظر شما نتیجه بازی با آرژانتین منصفانه بود؟
نه به نظرم بدشانسی مانع برد ایران شد.


چهره‌ات خیلی ناراحت نشان می‌دهد، واکنش‌هایت پس از سوت پایان هم مشخص می‌کرد از نتیجه خیلی عصبانی هستی، آیا قبل از بازی شما و بقیه بچه‌ها فکر می‌کردید بعد از باخت یک بر صفر مقابل آرژانتین اینقدر حسرت بخوریم؟
ما واقعا عالی بازی کردیم. آرژانتین یکی از بهترین تیم‌های دنیاست و بازیکنانش دارند در بهترین تیم‌های دنیا و در معتبرترین لیگ‌ها بازی می‌کنند. واقعا ما جلو آنها مردانه بازی کردیم و فوتبال ایران را به دنیا نشان دادیم. به‌عنوان یک ایرانی نشان دادیم که می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم. ما واقعا حقمان باخت نبود.


به نظر می‌رسید حساب ویژه‌ای روی ضد حملات باز کرده بودید؟
ما دفاع می‌کردیم و برنامه‌مان روی ضد حمله بود که با استفاده از دو مدافع کند آنها موقعیت بسازیم؛ موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. قوچان‌نژاد و دژاگه موقعیت‌های خوبی داشتند اما فکر کنم دروازه‌بانشان عالی کار کرد. علاوه بر این داور یک پنالتی صددرصد را برای ما نگرفت. نمی‌دانم چرا نگرفت فکر کنم از چشمش پنهان ماند. بدشانسی، داوری و دروازه‌بان آرژانتین اجازه نداد یک نتیجه تاریخی رقم بخورد.


در این بازی معلوم شد برای خلق یک نتیجه تاریخی باید خوش‌شانس هم بود؟
بله ولی ما امروز بدشانس بودیم. این را باید بگویم موقعیت‌های ما کمتر از آرژانتین نبود.


الان این نگرانی وجود دارد که اینگونه باختن آن هم در دقیقه 92 باعث شود روحیه بازیکنان پایین بیاید.
همه دیدند که ما بازی و ستاره‌های آرژانتین را 92 دقیقه کنترل کردیم. یک لحظه سهل‌انگاری کردیم؛ فضا را دادیم و مسی هم استفاده کرد.


به نظرت ایران شانس صعود دارد؟
صددرصد، ما هنوز امید داریم، جام‌جهانی برای تیم‌ملی ایران تمام نشده است. ما امیدواریم بوسنی را ببریم و با بردمان خودمان را به مرحله بعد برسانیم.


 به نظر می‌رسید بازیکنان پس از نمایش عالی مقابل آرژانتین به این خودباوری رسیدند که می‌توانند بوسنی را ببرند.
صددرصد، ما در هردو بازی خیلی خوب بازی کردیم، جلو نیجریه هم خیلی خوب بودیم و شانس گل‌زدن داشتیم، مقابل آرژانتین هم همین‌طور اما توپ‌هایمان گل نشد. زیبایی فوتبال به همین لحظات است. ما در حد توانمان بازی می‌کنیم. فکر می‌کنم بازی‌هایی که ما در جام‌جهانی 2014 تا اینجا انجام دادیم برای همه قابل قبول بوده. کسی قبل از بازی‌ها فکر نمی‌کرد ما بتوانیم چنین بازی‌هایی انجام بدهیم اما ما توانستیم. الان هم افسوس‌خوردن درست نیست. بازی با آرژانتین تمام شده و باید به فکر بوسنی بود. ما یک فرصت داریم که می‌خواهیم استفاده کنیم.


با این حال بازی با بوسنی با دو بازی قبلی فرق می‌کند ما در دو بازی قبل برای مساوی وارد زمین شده بودیم، اما الان باید برای برد بازی کنیم.
این نظر سرمربی و کادرفنی است که تصمیم بگیرند ما چگونه بازی کنیم.


به نظرت پتانسیل حمله‌کردن را داریم؟
ما بازیکن خیلی خوبی در فاز تهاجمی داریم، البته باید قبول کرد نمی‌توانیم خیلی هم هجومی بازی کنیم. آنها هم بازیکنان خیلی خوبی مثل ژکو دارند.


در جام‌های جهانی 2006 و 1998 به نظر می‌رسید ایران در بازی سوم از نظر بدنی کم آورده این نگرانی وجود دارد با توجه به فاصله کم بازی بعدی با بازی با آرژانتین این موضوع تکرار شود؟
امیدواریم در فاصله این چندروز بتوانیم به‌خوبی ریکاوری کنیم و بتوانیم یک بازی عالی مقابل بوسنی انجام دهیم.
اخبار ورزشی - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------