شکایت ایران به فیفا از داور صربستانی



اخبار,اخبار ورزشی ,شکایت ایران به فیفا

 

اخبار ورزشی - شکایت ایران به فیفا از داور صربستانی

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران از شکایت به فیفا به دلیل قضاوت ضعیف داور صربستانی خبر داد.

به گزارش روزنو، تیم ملی فوتبال ایران در حالی برابر آرژانتین با یک گل شکست خورد که در این دیدار یک پنالتی واضح برای تیم ملی ایران گرفته نشد.

فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به فیفا، رسما از داور مسابقه با آرژانتین شکایت کرد. عصر یکشنبه فدراسیون فوتبال ایران نامه‌ای به فیفا ارسال کرد و به طور رسمی از میلوراد مازیچ شکایت کرد که در بازی با آرژانتین یک پنالتی واضح روی اشکان دژاگه نگرفت.

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران پس از تمرین عصر امروز تیم ملی نامه‌ی دو صفحه‌ای فدراسیون فوتبال ایران به فیفا را در اختیار رسانه‌ها قرار داد و در این نامه به فیفا تذکر داده شده است که در بازی‌های مهم داورها را بر اساس معیارهایی دیگر انتخاب کند که حق تیمی ضایع نشود.

مهدی محمدنبی درباره اعتراض ایران به فیفا گفت: میلیاردها نفر این بازی را در سراسر جهان تماشا کردند. ما بازی خیلی خوبی برابر تیم قدرتمند آرژانتین انجام دادیم اما متاسفانه نتیجه این دیدار درون زمین مشخص نشد و به خاطر اشتباه داور آرژانتین موفق شد ما را شکست دهد. مازیچ در این دیدار قضاوت یک طرفه‌ای داشت و فیفا باید برای این دیدار داور دیگری را انتخاب می‌کرد که قضاوت بهتری داشته باشد.

نبی در ادامه گفت: تیم ما دوره انتخابی طولانی را برای حضور در جام جهانی پشت سر گذاشت و پس از آن اردوهای زیادی را در کشورهای مختلف سپری کرد و توانستیم دیدارهای دوستانه زیادی برگزار کنیم. احساسی که ما اکنون داریم این است که در این دیدار داور قضاوت کاملا یک طرفه‌ای داشت و در واقع حق ما خورده شد. داور مسابقه در این دیدار عملکرد حرفه‌ای از خود نشان نداد و این باعث باخت ما برابر آرژانتین شد.

نبی در پایان گفت: برزیل میزبانی خوبی در جام جهانی داشته و تیم ما هیچ مشکلی در کمپ کورینتیانس ندارد. میزبانی برزیل نیز در همه زمینه‌ها خوب و رضایت‌بخش بوده است. از مردم برزیل نیز برای حمایت خوبی که از تیم ملی کردند تشکر می‌کنم. تنها مشکل ما داوری بوده است. از کمیته داوران فیفا تقاضا می‌کنم که خودشان این موضوع را مورد بررسی قرار دهند تا از اشتباهات دیگر در آینده جلوگیری شود. نه تنها ما بلکه کشورهای دیگر زیادی نیز در این جام از داوری متضرر شدند.

تیم ملی فوتبال ایران چهارشنبه هفته جاری در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی برابر بوسنی به میدان می‌رود. از بین تیم‌های ایران و نیجریه یک تیم به همراه آرژانتین به دور دوم جام جهانی راه می‌یابند.
اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------