پربازیکن منچسترسیتی در تمرینات پرسپولیس / اسپانسر از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - نوری و نورمحمدی به باشگاه رفتند/ بازیکن منچسترسیتی در تمرینات پرسپولیس

دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای پیگیری مطالبات‌ فصل گذشته‌شان به باشگاه رفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد نوری و رضا نورمحمدی، دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز برای پیگیری مطالبات فصل گذشته‌شان به باشگاه رفتند، اما به دلیل نبودن مسئولان مالی باشگاه دست خالی باشگاه پرسپولیس را ترک کردند.

همچنین با توجه به هماهنگی‌های انجام شده کنشلو بازیکن جوان و 20 ساله که سابقه حضور در تیم‌های پایه منچسترسیتی را دارد با نظر دایی در تمرینات این تیم شرکت کرد و قرار است از این بازیکن تست گرفته شود.

گفتنی است این بازیکن سابقه بازی در مسابقات رده پایین همراه با منچسترسیتی را نیز دارد.

 

 ---------------------------------

 

اسپانسر از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد

شرکت صدراسیستم به دلیل عدم پایبندی قرمزپوشان به بندهای قرارداد از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از مشکلات به وجود آمده بین اسپانسر قبلی پرسپولیس، جلساتی متوالی در باشگاه پرسپولیس بین مسئولان باشگاه، اسپانسر قبلی و اسپانسر فعلی برگزار شد، اما طرفین با یکدیگر به توافقی نرسیدند. از همین رو شرکت صدرا اظهارنامه‌ای را از طریق مراجع و دادسرا به باشگاه پرسپولیس پس از شکایت فرستاد که در این شکایت آمده است که مسئولان باشگاه به مفاد قرارداد فی‌مابین توجهی نکرده‌اند و با شرکت پیشروی کیش قرارداد امضا کرده‌اند.

پرسپولیسی‌ها نیز این اظهارنامه را که به باشگاه ارسال شده بود را دریافت نکرده‌اند و همین موضوع باعث شده تا مسئولان صدرا به مراجع قضایی بروند.

گفتنی است شرکت صدراسیستم معتقد است امسال هم برند باشگاه پرسپولیس طبق امضای قرارداد قبلی باید در اختیار آنها باشد.

 

 -----------------------------------------------

 

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت صدرا:پرسپولیسی‌ها حق نداشتند با برند جدید قرارداد ببندند/ موضوع را از مراجع ذی‌صلاح پیگیری می‌کنیم

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت صدرا گفت: با توجه به قرارداد امضاشده در سال ۹۱، پرسپولیسی‌ها حق نداشتند با شرکت جدید قرارداد امضا کنند.

رضا شریف در گفت‌وگو با فارس در پی شکایت از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: شرکت صدرا با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها تخلف کرده‌اند، از لحاظ قضایی پیگیری‌های خود را آغاز کرده و ما کار خودمان را با قدرت برای گرفتن حق و حقوق باشگاه دنبال می‌کنیم و معتقدیم آقایان حق نداشتند با شرکت جدید با توجه به اینکه این برند دراختیار ماست قراردادی ببندند.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس به قرارداد فی‌مابین با شرکت صدرا عمل نکرده و آنها باید طبق قرارداد حق انحصاری استفاده از برند باشگاه را امسال هم به ما می‌دادند. این قرارداد سال 1391بسته شده، اما باشگاه پرسپولیس برخلاف زمان قرارداد با شرکت پیشروی کیش قرارداد امضاء کرده و همه چیز را بدون اطلاعات قبلی واگذار کرده این از نظر ما تخلف باشگاه پرسپولیس است.

شریف ادامه داد: اظهارنامه ما از طریق دادسرا به باشگاه پرسپولیس ارسال شده اما متأسفانه آنها بنا بر دلایلی که ما نمی‌دانیم این اظهارنامه را دریافت نکرده‌اند و از این کار خودداری کردند، به همین دلیل ما هم پروسه‌های دیگر قانونی را نیز در حال پیگیری هستیم تا حقمان را بگیریم. ما مطمئن باشید این موضوع را از تمام مراجع ذیصلاح پیگیری خواهیم کرد و این موضوع را ساده نمی‌گیریم.

 اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------