داوران مرحله يک چهارم نهايي معرفي شدند



اخبار,اخبار ورزشی ,جام جهاني 2014 برزيل

 

اخبار ورزشی - جام جهاني 2014 برزيل؛
داوران مرحله يک چهارم نهايي معرفي شدند

فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) داوران دو ديدار ابتدايي مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني 2014 را مشخص کرد.

به گزارش موج، در اين مرحله جمعه شب ابتدا فرانسه به مصاف آلمان مي رود و سپس بامداد روز شنبه برزيل با کلمبيا بازي خواهد کرد.


بر اساس اعلام فيفا، ديدار تيم هاي فرانسه و آلمان با قضاوت نستور پيتانا داور 39 ساله آرژانتيني برگزار خواهد شد.


کمک داور اول و دوم اين بازي آلونسو روبرتو و يوسته خوآن کارلوس از اسپانيا خواهند بود ر حاليکه داور چهارم موين سوين و کمک داور ذخيره هاگلوند کيم هر دو از نروژ هستند.


پيتانا قضاوت در مسابقات بين المللي را از سال 2010 يعني فقط سه سال بعد از شروع داوري در ليگ برتر آرژانتين، آغاز کرد. اولين تجربه قضاوت او در مسابقات فيفا مربوط به جام جهاني زير 17 سال 2013 است. پيتانا در آن رقابت ها داوري در سه بازي را بر عهده داشت و در جام جهاني 2014 نيز تا کنون ديدار تيم هاي روسيه با کره جنوبي، آمريکا با پرتغال و هندوراس با سوييس را در مرحله گروهي قضاوت کرده است.


ديدار تيم هاي برزيل و کلمبيا را هم کارلوس ولاسکو از اسپانيا سوت مي زند. اين سومين قضاوت اين داور 43 ساله در جام جهاني امسال است.


کمک داور اول و دوم او مايدانا هرنان و بلاتي خوآن پابلو از آرژانتين هستند، داور چهارم اريسکون يوناس از سوييس و کمک داور ذخيره نيز کلاسننيوس ماتياس از همين کشور خواهند بود.


ولاسکو پيشتر ديدار تيم هاي اروگوئه و انگليس و همچنين بوسني و ايران در مرحله گروهي را هم قضاوت کرده بود. اين داور اسپانيايي سابقه قضات در دو مسابقه يورو 2012 و ديدار نيمه نهايي در جام باشگاه هاي 2013 جهان را هم در کارنامه دارد.


دو ديدار ديگر مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني 2014 را شنبه شب تيم هاي بلژيک با آرژانتين و بامداد يکشنبه کاستاريکا با هلند برگزار خواهند کرد.

اخبار ورزشی - موج

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------