اظهارات جنجالی سرمربی آلمان در کنفرانس خبری



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال آلمان

 

اخبار ورزشی - جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
یواخیم لو: شجاعانه وارد بازی امشب می‌شویم/ امیدوارم داوری مثل بازی برزیل - کلمبیا نباشد

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان خواستار بازی شجاعانه شاگردانش مقابل برزیل شد و داوری عادلانه را درخواست کرد.

به گزارش فارس، یواخیم در کنفرانس خبری قبل از رویارویی با تیم ملی برزیل در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2014 اظهار داشت: برزیل با حمایت 200 میلیون نفر شهروند خود بازی خواهد کرد. برای ما رویارویی با چنین حریفی که میزبان جام بوده، چالش کاملا بزرگی است. در  این حال نکته مهم این است که بازیکنان با تمرکز باشند و شجاعانه وظایف خود را در زمین انجام دهند.

مربی 54 ساله آلمان‌ها افزود: مسلما برزیل با این اوصاف شانس بیشتری دارد اما ما هم با اعتمادبه نفس و مطمئن وارد بازی می‌شویم.

اظهارات فوق در حالی بیان شد که امشب آلمان‌ها قصد دارند در ورزشگاه شهر بلوهوریزنته با تمام وجود بازی کنند تا طلسم عبور از مرحله نیمه نهایی که در 2 دوره قبلی با آن مواجه شدند، را بشکنند.

«لو» همچنین عنوان کرد: هلند، آرژانتین، آلمان و برزیل کشورهای بزرگی هستند که بازیکنان معروفی دارند. تصور می‌کنم با توجه به علایقی جهانی که نسبت به این تیم‌ها وجود دارد، این بهترین ترکیب است اما اینجا یک نکته کاملا مشخص است که می‌خواهیم تحت هر شرایطی در بازی ورزشگاه ماراکانا یعنی دیدار فینال در 13 ژوییه حاضر باشیم. پس کار ما در جام هنوز به اتمام نرسیده است.

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال آلمان


مربی آلمان‌ها امیدوار است در جدال با برزیل شاهد قضاوتی منطقی از سوی «مارکو رودریگوئز» داور مکزیکی باشد تا حواشی دیدار برزیل و کلمبیا پیش نیاید.

او گفت:‌ در آن پیکار دیدم داوری از کنار یکسری مسائل بی‌توجه رد شد. در حالیکه اگر این بازی در اروپا انجام می‌شد، مسلما پایان بازی 22 نفر در زمین حاضر نمی‌شدند یعنی نفر یا نفراتی کارت قرمز می‌گرفتند.

در آن دیدار برزیل 31 یکمرتبه مرتکب خطا شد و کلمبیایی‌ها هم 23 خطا ثبت کردند. نتیجه این همه خشونت هم متوجه نیمار بازیکن شاخص خط حمله تیم میزبان شد که به خاطر خشونت تیم رقیب، مهره کمرش شکست.

مربی ژرمن‌ها عنوان کرد: این گونه بازی‌های کاملا خشن باید تحت کنترل گرفته شوند. امیدوارم داور بازی ما به این گونه مسائل توجه کند.

مربی صاحب سبک آلمان‌ها همچنین در مورد مصدومیت نیمار نیز عنوان کرد:‌ نباید به این نکته فکر کرد حالا که نیمار به علت مصدومیت و تیاگو سیلوا نیز به خاطر محرومیت نیستند، حریف تیم ضعیف‌تری است. مسلما آنها نفرات جانشین خوبی در کادر خود دارند.

این مربی ادامه داد: تصمیم ندارم براساس تیم حریف، ساختار تاکتیکی خود را طراحی کنیم. دوست ندارم چیزهای که دنبالش نبوده‌ و نیستم را انجام دهم. من اکنون تیمی دارم که همه نفراتش آماده هستند و همه مصمم به حضور در میدان هستند.

پیکارهای جام جهانی از تاریخ 23 خرداد شروع شد و تا 22 تیرماه ادامه خواهد یافت.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------