ماجرای عجیب مربی ای که کاپ اخلاق را ربود



اخبار,اخبار ورزشی ,مراسم انتخاب برترین های لیگ سیزدهم

 

اخبار ورزشی - ماجرای عجیب مربی ای که کاپ اخلاق را ربود؛ این هدیه ای است از طرف خدا

مربی اخراجی نفت تهران تحت هیچ شرایطی حاضر به پس دادن لوح اهدایی به این باشگاه نیست.

به گزارش جام نیوز،‌ تیم نفت تهران در مراسم انتخاب برترین های لیگ سیزدهم عنوان برترین تیم اخلاق را کسب کرد و مجری مراسم نیز که به دنبال یکی از اعضای این باشگاه می گشت، از ناصر فریاد شیران خواست روی سن رفته و جایزه را دریافت کند که همین اتفاق نیز رخ داد.


این در حالی است که فریاد شیران سه سال پیش از نفت تهران اخراج شده بود و اکنون جایزه سازمان لیگ را نزد خود نگه داشته و حاضر به تحویل آن به مسئولان نفت نیست.

فریادشیران که از مسئولان باشگاه نفت دلخور است این هدیه را هدیه ای از طرف خدا دانسته و با وجود اعتراض مسئولان نفت و درخواست برخی اهالی فوتبال برای پس دادن این هدیه تاکید کرده تنها حاضر است آن را به شخص وزیر نفت یا مدیرکل شرکت نفت تحویل دهد. قرار است وی تا پایان هفته به وعده خود عمل کند.

از سوی دیگر احمد ابراهیمی، مدیر اجرایی باشگاه نفت تهران، گفت: «این موضوع عدم مسئولیت ناصر فریادشیران را می‌رساند و باید بگویم حضور او بر روی سِن و بدون سِمَت موجب نارضایتی ورزشکاران و مربیان باشگاه نفت تهران شده و در آینده‌ای نزدیک از منظر حقوقی این مسئله را پیگیری خواهیم کرد.»

وی ادامه داد: «از سازمان لیگ هم انتظار داریم به صورت جدی به این مسئله رسیدگی کنند و با فردی که از او درخواست شده تا کاپ ما را پس بدهد اما از انجام این کار سر باز زده‌، از نظر قانونی برخورد قاطعی صورت گیرد.»

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------