احتمال جدایی حقیقی از پرسپولیس بیشتر شد



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - احتمال جدایی حقیقی از پرسپولیس بیشتر شد

رضا حقیقی بعد از بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن صراحتا اعلام کرد قصد جدایی از تیمش را داشته و دیگر تمایلی برای ماندن در جمع سرخپوشان ندارد.

 او مدعی شده از دو تیم قطری پیشنهاد دارد و می خواهد به یکی از آنها پاسخ مثبت دهد. این در حالی است که رضا حقیقی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و نمی تواند بدون اجازه این باشگاه به تیم دیگری برود. از آنجا که تصمیم حقیقی برای ترک پرسپولیس جدی است، او با مسئولان باشگاه تماس گرفته و شرایط خود را برای جدایی به آنها اعلام کرده است.

حقیقی به گفته خودش مبلغ 500 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و برای فصل جدید مبلغی دریافت نکرده است. او برای اینکه بتواند رضایتنامه خود را از باشگاه بگیرد اعلام کرده حاضر است بخش عمده ای از مطالبات خود را ببخشد، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس با این خواسته او مخالفت کردند.

پیشنهاد پرسپولیسی ها به حقیقی این بوده که غیر از بخشیدن بخشی از مطالباتش 35 درصد از رقم قراردادش از تیم قطری به این باشگاه برسد. مدیر برنامه های حقیقی خیلی از این پیشنهاد استقبال نکرده و در آخرین صحبت هایش با مسئولان باشگاه گفته است با فروش او به تیم قطری سهم قانونی باشگاه را بردارند، اما مطالباتش را نیز به طور کامل پرداخت کنند.

قرار است به زودی نشست حضوری بین حقیقی و مدیریت باشگاه پرسپولیس برگزار شود تا آنها در خصوص جدایی این بازیکن و ماندن او در جمع سرخپوشان نتیجه نهایی را بگیرند.
 اخبار ورزشی - بانک ورزش

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------