هر روز یک شیرین‌کاری تازه از فدراسیون فوتبال!



اخبار,اخبار ورزشی ,فدراسیون فوتبال

 

اخبار ورزشی - دستیارهای سرمربی انتخاب شدند، خودش نه!
هر روز یک شیرین‌کاری تازه از فدراسیون فوتبال!

گمانه‌زنی خواندن مصوبه فدراسیون فوتبال به خوبی نشان می‌دهد ‌در بدنه فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، اختلاف شدیدی وجود دارد، اعضا چندان حرف‌های یکدیگر را نمی‌خوانند و اینچنین می‌شود که عزیز خادمی با انتشار این خبر، یکی دو روز فدراسیون را به چالش می‌کشاند تا حسین فرکی، وضعیت فدراسیون را «شیر تو شیر» بخواند و ...

کافی است اخبار بیست و چهار ساعت اخیر فدراسیون فوتبال ایران را پیگیری کنید تا بیش از پیش مطمئن شوید  یک آشوب و هرج و مرج بزرگ در بزرگ‌ترین نهاد تصمیم‌گیر فوتبال ایران در جریان است. در حالی که دو هفته‌ای است‌، رسانه‌های داخلی با حساسیت بالایی به دنبال ماجرای تمدید شدن یا نشدن ‌قرارداد کارلوس کی‌روش هستند، یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون از مصوبه‌ای در فدراسیون فوتبال خبر داد که دستیاران ایرانی کارلوس کی‌روش را معرفی می‌کرد.

به گزارش «تابناک»، هم‌اکنون فدراسیون فوتبال ایران مصوبه هیأت رئیسه‌ای ‌دارد که فدراسیون برای پوشاندن آن، مجبور است نام «گمانه‌زنی» را به آن بدهد، چون احتمالا خودشان هم به این نتیجه رسیده‌اند وقتی ‌هنو‌ز‌ معلوم نیست، انتخاب دستیار سرمربی تیم ملی ‌به چه سرنوشتی دچار خواهد شد، کار عجیبی است.

 

برای همین فدراسیون به خبر معرفی دستیاران کارلوس کی‌روش واکنش نشان داد و اعلام کرد: «در نشست هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که روز اول شهریور ماه سال جاری برگزار شد، برخی ‌اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادند تا نام برخی از مربیان واجد شرایط برای مربیگری در تیم ملی ‌‌محرمانه از سوی این هیأت رئیسه به کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال پیشنهاد شود تا پس از بررسی این کمیته و مذاکره با نفرات برگزیده، بهترین گزینه‌ها با توجه به فاکتورهای مختلف مدنظر فدراسیون، به سرمربی تیم ملی پیشنهاد شود؛ بنابراین، فدراسیون فوتبال به صراحت اعلام می‌دارد که نفرات معرفی شده تنها به عنوان گزینه انتخابی برخی ‌اعضای هیأت رئیسه بوده و تا زمان ارایه نامه از سوی همه اعضا و آن هم ‌‌محرمانه و معرفی ایشان به کمیته فنی و توسعه، اعلام این اسامی از سوی برخی اعضای هیأت رئیسه، تنها جنبه گمانه‌زنی دارد‌».
 
گمانه‌زنی خواندن مصوبه فدراسیون فوتبال به خوبی نشان می‌دهد ‌در بدنه فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال، اختلاف شدیدی وجود دارد، اعضا چندان حرف‌های یکدیگر را نمی‌خوانند و اینچنین می‌شود که عزیز خادمی با انتشار این خبر، یکی دو روز فدراسیون را به چالش می‌کشاند تا حسین فرکی، وضعیت فدراسیون را «شیر تو شیر» بخواند و آیت‌اللهی پرده از مذاکرات کفاشیان فرکی برای سرمربیگری بردارد و بگوید، فرکی گزینه سرمربیگری است، نه دستیاری!

نکته مهمی که در این اتفاق نهفته است، نخست این موضوع است که هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال حق خود می‌داند که در مسأله‌ای نظیر انتخاب دستیار سرمربی تیم ملی وارد شود و حتی نظر کمیته فنی فدراسیون را هم در این باره نخواهد؛ موضوعی که فدراسیون و آیت‌اللهی تلاش دارند این روز‌ها روی آن سرپوش بگذارند و با گمانه‌زنی خواندن مصوبه هیأت رئیسه، سعی در کم کردن اثر این خبر کند.

نکته دوم و مهم‌تر اینکه اختلافات هیأت رئیسه فدراسیون در این روز‌ها با سکوت خبر مهدی محمدنبی، دبیرکل سابقا همه‌کاره فدراسیون همراه است. نبی که پیش از این در همه امور تیم ملی نفر اول تصمیم‌گیر بود، ‌این روز‌ها و پس از شایعات برکناری‌ کمی تا قسمتی اجباری‌اش از فدراسیون فوتبال، گویا حضور کمرنگ‌تری در هیأت رئیسه هم دارد. شاید در روزهای آینده اخبار مهم‌تری از فدراسیون به گوش برسد.

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------